Начало Автомобили Новият Ford Ranger – смел дизайн, умни технологии и подобрена икономичност

Новият Ford Ranger – смел дизайн, умни технологии и подобрена икономичност

38
0

Ford представи интелигентния и здрав нов Ford Ranger, който поставя нови стандарти в сегмента на пикапите с безпрецедентна смесица от солидни възможности, качество на изработката и модерни технологии. Новият Ranger се предлага на над 180 пазара по света и идва в Европа в началото на 2016 г.

С нов дизайн на предницата и стилен и функционален интериор, новият Ranger надгражда репутацията си на способен, иновативен и комфортен автомобил, която му помага да се разграничи от традиционните пикапи. Той изпъква също и с гама ултрамодерни технологии, предлагащи нови и практични решения за всекидневните предизвикателства.

„Новият Ford Ranger внася нови нива на комфорт и рафинираност в сегмента си, без да жертва грубата сила, които нашите клиенти очакват“, каза Ролант де Ваард, вицепрезидент маркетинг, продажби и услуги във Ford-Европа.

Промените при Ranger започват с осъвременения екстериорен дизайн. Смелият и по-модерен вид придава на Ranger по-мощно излъчване на пътя и веднага издава неговите способности. По-мускулестият преден капак преминава във внушителна нова трапецовидна решетка, а впечатляващите прожекторни фарове правят пикапа разпознаваем на момента със смелия си и технологичен вид.

Подобреният екстериор е съчетан със стилен нов интериор, който създава дори още по-комфортна, модерна и наподобяваща лек автомобил атмосфера. Силните хоризонтални линии, преминаващи по дължина на кабината, създават усещане за отвореност и ограждат централния 8-инчов тъчскрийн. Зад волана нов инструментален панел с двуцветен дигитален дисплей осигурява на водача информация за автомобила, забавление, както и данните от навигацията и климатика от един поглед.

Ford Ranger е един от най-способните пикапи в класа си. С водещата си в класа способност да гази до 800 мм във вода и с 230 мм просвет, той е проектиран да се справя с най-екстремните терени с лекота. Благодарение на 28-градусовия ъгъл на приближаване и 25-градусовия ъгъл на отдалечаване, водачите на Ranger могат да се чувстват уверени, когато поемат по стръмни препятствия.

Издръжливата електронно контролирана предавателна кутия позволява на водачите на моделите със задвижване на всички колела да превключват в движение от 4х2 на 4х4 чрез бутон на централната конзола. За въртящ момент при ниска скорост или допълнителен спирачен ефект при спускане, водачите могат да задействат понижаващите 4х4 предавки, докато електронно заключващият се заден диференциал помага за подобряване на сцеплението при трудни условия. Тези офроуд способности са подкрепени от възможност за теглене до 3500 кг и изключителен товарен капацитет.

Ranger постига всичко това с ниво на рафинираност, нехарактерна за сегмента на пикапите. Докато настоящият Ranger вече постави стандарти за возия и управление, инженерите на Ford са настроили окачването за повече комфорт и още по-добро управление.

Шофирането е допълнително подобрено от Електрическото сервоуправление (EPAS), което осигурява прецизно, естествено и уверено управление. С EPAS управлението е леко и лесно при маневри с ниска скорост, например паркиране, и прецизно при по-висока скорост – с променлива асистенция в зависимост от скорост, ъгъл на завиване, сили в завой и ускорение или намаляване на скоростта. Чрез елиминиране на хидравличната помпа на традиционното сервоуправление, новото EPAS електрическо подпомагане подобрява разхода на гориво с 3% и понижава шума.

Инженерите са оборудвали новия Ranger и с модерни шумозаглуващи материали и подобрена изолация за постигане на едно от най-тихите и комфортни купета в класа.

Гамата от ултра модерни технологии в новия Ranger помага на водачите да останат свързани със света и да държат нещата под контрол.

Системата SYNC 2 предлага на водачите по-умни и безопасни начини да останат свързани. Използвайки гласови команди, водачът може да управлява климатика, музиката и навигацията по-лесно от когато и да било. 8-инчовият тъчскрийн дава на водача още възможности за команди с допир. За допълнително удобство новият Ranger осигурява 240-волтов изход, който може да се използва за зареждане на лаптоп.

На разположение е и гама от технологии в помощ на водача за още по-комфортно шофиране.

Впечатляващата сила, способност и капацитет за товарене и теглене са възможни благодарение на мощните и ефективни дизелови двигатели, съчетани с 6-степенна механична или автоматична скоростна кутия. Трите двигателя осигуряват на клиентите на Ranger печеливша комбинация от мощ и ефективност във всички условия и изпълняват обещанието на Ford за удоволствие от шофирането.

За максимална мощност и въртящ момент за теглене на сериозни товари, Ford предлага последно поколение от глобално тествания 3.2-литров дизелов TDCi 5-цилиндров двигател. Новостите, включително променената система за отработени газове, помага за увеличаване на ефективността при 200 к.с. и 470 Нм въртящ момент.

Новият Ranger предлага също и версии със 130 и 160 к.с. на 2,2-литровия дизелов TDCi 4-цилиндров агрегат, осигурявайки значително намален разход на гориво и рафинираност, както и увеличена мощност в сравнение със 125 и 150 к.с. спрямо настоящия модел.

За да увеличи ефективността на двигателите си, новият Ford Ranger е наличен с автоматична Старт-Стоп система, която спестява гориво като изключва двигателя, когато автомобилът е в спряло положение, например на светофар. В съчетание с предлаганите по-дълги предавателни отношения, тези подобрения в ефективността помагат за постигане на зададените понижения в разхода на гориво, които надхвърлят 15% за определени модификации.

„Когато си поставихме за цел да подобрим Ford Ranger, знаехме, че сме свършили добра работа: настоящият Ranger е един от най-здравите и способни пикапи“, каза Ричард Тили, директор автомобили във Ford. „Но благодарение на гордото ни наследство и глобална експертиза в този сегмент, направихме страхотното още по-добро. С подобрената ефективност, рафинираност и гама нови технологии, новият Ranger предефинира очакванията на клиентите от здрав и способен пикап“.