Начало Автомобили Shell обнови 13 от своите търговски комплекси

Shell обнови 13 от своите търговски комплекси

48
0

Shell България обновява своите търговски комплекси, за да ги превърне в предпочитано място за отдих и срещи по време на път. Това е част от дългосрочен проект, започнал в края на 2016 г., който цели да обхване по-голямата част от мрежата от търговски обекти на Shell. Реновираните 13 търговски комплекси са с нов интериор, като основен акцент е уютът. Те се намират в Русе, Бургас, Хасково, Велико Търново, магистрала Тракия (в района на гр. Пловдив) и София, като до края на годината се предвижда реновирането на още обекти.

Радваме се, че България е една от страните, в които Shell инвестира и ще реализира глобалния проект за преобразяване на търговските обекти. С това Shell България има амбицията да отговори на динамиката на потребностите на нашите клиенти за модерно, атрактивно и удобно място за почивка и срещи по време на пътуване“, коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.

Shell отговаря на нуждите на клиентите от по-голямо удобство. Компанията отчита, че хората търсят и ценят ефективна търговска практика, която ще им позволи да спестят време, за да го използват за любимите си неща в живота. Обновените търговските комплекси са с разширен deli2go продуктов асортимент,  и предлагат качествена, здравословна и вкусна храна, която включва свежи салати, топли сандвичи и прясно изцедени сокове.

Гостите на търговските комплекси могат да се насладят на ароматно италианско еспресо, сервирано в порцеланови чаши и приготвено по собствена рецепта с първокачествени кафе-машини.

В основата на проекта по преобразяване на търговските обекти на Shell e желанието ни винаги да предоставяме услуги и удобства от най-високо ниво на нашите клиенти. С този проект искаме да подчертаем нашето гостоприемство и да създадем ново място за срещи за всички, които обичат да пътуват, и да се наслаждават на добре прекараното време в приятна компания. Затова за слоган на проекта избрахме „Да се видим в Shell – новото място за срещи!“, коментира Мила Петрова, търговски директор в Shell България.

Обновените търговски комплекси Shell разполагат с нови кътове за отдих, а осем от тях разполагат и с тераса, тъй като качествената почивка по време на път е от съществено значение за сигурното и безопасно пътуване. Новите кътове и тераси ще са на разположение на клиентите на Shell България както за почивка, така и за организация на срещи с приятели, бизнес партньори или хора със сходни интереси под формата на семинари, работилници и клубни срещи. Предлага се и безплатен Wi-Fi за всички клиенти и гости.

За удобството на клиентите паркингът към реновираните обекти е по-голям и леснодостъпен, а броят на касите е увеличен, за да бъде обслужването по-бързо. Освен това витрините са по-големи, за да могат клиентите бързо и лесно да откриват продуктите, които търсят.