Начало Автомобили Тест на изцяло новия Hyundai IONIQ

Тест на изцяло новия Hyundai IONIQ

38
0

Снегът и студеното време не попречиха на медиите да направят тест на напълно новия Hyundai IONIQ и по-конкретно на една от трите версии – IONIQ Hybrid. На специално организирано събитие в Естерхази бар в София бяха поканени автомобилни журналисти, за да се запознаят отблизо с автомобила и да оценят лично неоспоримите му достойнства. Първо Стефан Митов – Директор продажби в „Индустриал комерс“ представи подробно характеристиките на IONIQ Hybrid и отговори на журналистическите въпроси. В последвалото тестово шофиране журналистите имаха възможност да изпитат лично възможностите на автомобила при градски условия, дори при тежка пътна обстановка и минусови температури. Въпреки студеното време от -10 градуса и градския трафик, разходът на гориво бе изключително нисък.

Първият представител на поколението – IONIQ Hybrid дава началото на  поредицата автомобили, предлагащи електрифицирано задвижване и  прави достъпно за всеки динамичното придвижването,  с нисък разход и вредни емисии. Двигателят е съобразен с хибридното приложение и е комбиниран с директно реагираща трансмисия, с плавно превключване на шестте предавки и с двоен съединител, което отличава IONIQ от конкурентите с по-голяма динамичност на усещането по време на управление. Подбраният електродвигател дава възможност за напълно електрическо управление и осигурява незабавен въртящ момент, докато шасито с многоточково задно окачване значително увеличава динамиката при шофиране. Автомобилът е вече в продажба на българският пазар, а стартовата му цена е 49 990 лв. с ДДС.

IONIQ Hybrid е стандартно оборудван с най-модерните асистиращи системи за безопасност – AEB (Autonomous Emergency Braking)- Автономна аварийна спирачка с разпознаване на пешеходци; Adaptive Smart Cruise Control (SCC)- Система за адаптивно поддържане на зададена скорост, LKAS (Lane Kepping Assist system)- Система за поддържане и предупреждение при напускане на пътната лента, VSM (Vehicle Stability Management)-Система за контрол на стабилността; ESS (Emergency Stop Signal)- Автоматично включване на аварийните светлини при внезапно спиране; TPMS (Tire Pressure Monitoring System)- Система за контрол на налягането в гумите. Освен това в базовото оборудване са включени двузонов автоматичен климатик (климатроник) със система за рециклиране на въздуха в купето и йонизатор на въздуха, отопление на волана и на предните седалки,  табло Super Vision с 4,2″ TFT LCD дисплей, 5″ LCD Touchscreen Display, камера за заден ход и асистент за паркиране назад, безжично зареждане на мобилни телефони и Bluetooth® Cell Phone Interface.

Към стандартната гаранция от 5 години без ограничение в пробега на всички леки автомобили Hyundai, за IONIC е допълнена и 8 години или 200 000 км. гаранция на хибридната батерия. Всички модели на Hyundai, снабдени с навигационна система, вече се предлагат и с „доживотен“ абонамент за актуализиране на картите.