Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Катерам F1 са убедени, че няма да пострадат заради проблемите на...

В Катерам F1 са убедени, че няма да пострадат заради проблемите на Катерам Спортс Лимитид

60
0

В отбора на Катерам от Формула 1 са убедени, че няма да пострадат заради проблемите на Катерам Спортс Лимитид. Компанията бе поставена в специален режим на управление на синдици.

Официалните права за слота на екипа в Гран при са собственост на 1Малайзия Рейсинг Тийм (1MRT), откъдето е и мениджмънтът на отбора. Катерам Спортс Лимитид произвеждаше автомобили, но говорител бе категоричен, че техните грижи „нямат нищо общо с F1 тима и изобщо не ни влияят”.

Катерам обаче трябва да постигнат изрично споразумение със синдиците и да получат разрешението им да изпратят болидите си за Съединените щати, където е следващия кръг от Формула 1. Среща за това трябва да се е състояла днес, като все още не е ясно какви са резултатите от преговорите.

– Няма да позволя колите да излязат от фабриката, докато не постигна приемливо споразумение – коментира един от синдиците – Финбар О’Конъл – пред Ройтерс. – На практика аз ги притежавам. Позволяваме на 1MRT да използват съоръженията ни, докато обсъждаме споразумение. Те трябва да се договорят с нас.

Отборът Катерам бе продаден от малайзийския бизнесмен Тони Фернандес през юли на консорциум от швейцарски и близкоизточни инвеститори. Съдия-изпълнители влязоха във фабриката в Лийфийлд преди Гран при на Япония, изпълнявайки нареждания относно Катерам Спортс Лимитид. Въпреки информациите за конфискувани части, тимът се състезава на Сузука и в Сочи (Русия).

Работата по новия болид за 2015 г. се извършва в Германия, а не във Великобритания. Отборът явно ще се опита да запази слота, който е най-ценната собственост.

Допълнителни въпроси възникнаха във връзка с пост на Камуи Кобаяши във Фейсбук, с който японският пилот постави под съмнение сигурността на болида си. Той написа, че екипът е поправил вместо да смени повредено А-рамо на задното окачване. Няколко часа по-късно Кобаяши изтри изявлението, след като получил уверение, че колата му е напълно сигурна.

В Русия пък японецът отпадна от състезанието и при връщането си в падока заяви, че е бил спрян от мениджмънта без да има повреда в болида. От екипа твърдяха, че спирачките му прегрели.