ГП на Монако след:
Последно състезание: Испания

Какви ще са болидите през 2017 г.

брой 199 | 11.11.2016

Във Формула 1 никога не е спокойно. Борбата и напрежението са толкова големи, че дори в наглед тихи периоди всъщност ври и кипи. Тази есен е точно такъв период. Да, Мерцедес са пред останалите, но големите въпроси и натискът над екипа съвсем не са малки и са свързани с поне няколко процеса. На първо място това бе битката за титлата между двамата пилоти, на които да се осигури перфектна техника, дори с цената на известна загуба на скорост. При този акцент върху издръжливостта обаче дистанцията с Ред Бул се скъси опасно, а върху екипа тегне амбицията да постигне исторически рекорд от най-много спечелени победи в една година.
Какъвто и да бе изходът от битката обаче, бе ясно едно - 2016 г. вероятно ще остане в историята като най-силния сезон на Нико Розберг - и затова решихме да направим един специален материал за него в този брой. Защото дори видимо германецът с монакско жителство и финландска кръв е много по-уверен и силен откогато и да било в кариерата си.
В същото време, както отбеляза и самият Тото Волф в Мексико, Мерцедес е под огромен натиск и в опита си да остане на върха при радикалната смяна на правилата за болидите през 2017 г.
За това какво и как се променя догодина във Формула 1 всъщност в падока се говори много повече, отколкото за всичко друго, а ние имахме възможност да се срещнем с почти една четвърт от техническите директори в Гран при и да чуем тяхното мнение за промените и какво да очакваме само след броени месеци в следващия шампионат. Той не просто ще е различен, а ще даде началото на нов етап в развитието на спорта, чиято история в последното десетилетие ни припомня нашият колега Паоло д’Алесио.
В края на годината една равносметка за втория шампионат на Хюндай у нас пък прави Стефан Митов, директор продажби на официалния вносител на марката в България, без чиито усилия вероятно нямаше да се проведат и част от състезанията в основния календар.
Традиционно есента е период на много тестове на нови автомобили и този път отново е така, като освен феноменални автомобили като новия Нисан GT-R тествахме и АTV машина на BRP.
Политическите решения на групата VW да изтегли екипа си от WRC и да насочи Ауди към Формула E пък са други важни теми от останалите дисциплини.

Списанието може да намерите в електронен формат на сайта e-spisanie.com

Избрано видео

  • Рейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова пистаРейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова писта
  • Новият Ситроен за WRC направи първи тестНовият Ситроен за WRC направи първи тест
  • Фелипе Маса младши победи Рикиардо на „Crazy Cart”Фелипе Маса младши победи Рикиардо на „Crazy Cart”
  • Каскадьор направи задно салто над преминаващ с почти 100 км/ч болид от Формула ЕКаскадьор направи задно салто над преминаващ с почти 100 км/ч болид от Формула Е

Горещи Оферти