Четвъртата поредна световна титла на Себастиан Фетел и Ред Бул е в центъра на нашето внимание през този месец. Едва ли някой е много изненадан. Но не би могло да бъде друго при положение, че тандемът отново смаза съпротивата на всички във Формула 1.
Причините за тоталната им доминация са много и различни. Заедно с техническия гуру Паоло дАлесио се опитахме да ги систематизираме и разгледаме подробно както като развитие качествата на пилота, така и на неговия автомобил и техника.
В ексклузивен разговор техническият директор на по-малкия тим на Ред Бул – Торо Росо – пък хвърля мост вече и към следващия сезон, който очевидно се очертава страшно интересен и вече вълнува много запалянковци.
Поглед към ситуацията с промените в гумите ни дава някои допълнителни обяснения за края на сезона тази година в Гран при и отново – промените през 2014-та.
Любопитни подробности, надявам се, научихме и за бъдещия шампионат с електрически болиди на ФИА, който също се очаква с огромен интерес, а начинът на печелене на състезанията от Фетел ни върна назад в годините към епохата на Аертон Сена и доминацията му. Започнала още в британската Формула 3, тя поразително прилича на наложената от германския пилот в Гран при днес.
Серия от нови SUV модели представяме в този брой като прелюдия към зимата, а в световните ралита се връщаме към ерата на Валтер Рьол и Опел Аскона и техните успехи в много състезания, след като битката и във WRC през 2013 г. приключи. Сезоните обаче имат още състезания, в които погледът ще е насочен все повече към идната година и едва през декември ще можем да приключим, обобщим и окончателно започнем да анализираме техниката за 2014 г.
Към онлайн версията на списанието.