Независимо от това дали ще спечели шампионата, или не, Фернандо Алонсо отново се чувства силен и щастлив. Усмивката почти не слиза от лицето му. Чувството за хумор се е върнало, а язвителните забележки за успехите в Германия по-рано през годината или в Сингапур през 2008-а се разбиват в снизхождението му на победител.
Испанецът се чувства видимо добре в Скудерия Ферари, нищо че е мечтал да е шампион с Макларън. Това искри на пистите и е една от основните ни теми в този брой. Но не по-малко интригуващо е и развитието на Ред Бул. Промяната е толкова голяма, че мнозина още трудно възприемат как за няколко години от приятен тим с най-гостоприемния моторхоум Ред Бул стана топекип, готов да спечели титлата. За този феномен ни разказа лично шефът на тима Кристиян Хорнер, който е и все така категоричен, че двамата му претенденти за короната ще бъдат равнопоставени до последната математическа възможност да спечелят.
Популярният конструктор на Лотус Майк Гаскойн пък ни разкрива върху какво работят екипите в момента извън последните няколко състезания, какви ще са колите догодина и защо тимът му ще има по-добър шанс да настигне утвърдените отбори.
Специалният разговор на Дитер Ренкен с шефа за Формула 1 на Пирели от своя страна хвърля допълнителна светлина върху решението и подготовката на италианците за връщането им във
Формула 1.
Физиотерапевтът на Себастиен Буеми пък ни дава един малко по-реален поглед върху живия живот във Формула 1 сега. Той някак се съчетава с историите от миналото за напрежението
зад бляскавите победи на Йохен Ринд преди 40 години или с усилията на британците от Вануол да направят истински болид за Формула 1 през 50-те години на XX век.
Следейки сезона в световните ралита, този път ви запознаваме с един от най-младите пилоти – Матьо Уилсън, син на шефа на Форд, който пое своя път извън сянката на татко си Малкълм.
Накрая, но съвсем не на последно място бих искал да се върнем и към прословутата “Писта за Формула 1 край Доброславци” с единствения в цялата ни преса репортаж на живо от срещата
на нашите организатори и Бърни в Монца.
Така ще можем по-спокойно да следим как ще се организира състезанието в Корея и как върви строежът на трасето в Индия, където догодина дано да има битки като тези през настоящата година.