Club S1 Форуми: Супербайк 2018 - Club S1 Форуми

Преход към съдържанието

  • 2 Стр. +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Супербайк 2018 Rate Topic: -----

#1 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 15 March 2018 - 00:35


Въпреки многото промени, които предприеха от Дорна в този шампионат през последно време вече съм по-голям оптимист, че този шампионат все още има бъдеще и смисъл в провеждането му.
Сезонът започна много обещаващо с две вълнуващи състезания на "Филип Айлънд" , а въпреки непрекъснато въвежданите технически ограничения, последното от които е ограничаване на оборотите, то от това времената не са пострадали кой знае колко. Направих си труда да гледам и съпоставям данни като най-висока максимално постигната скорост, най-бърза обиколка, общо време за което е протекло състезанието и няма съществена разлика, даже в някои категории има напредък. Времената от първото от двете състезания в Австралия не са впечатляващи, но тогава имаше силен насрещен вятър, който пречеше на пилотите.
Спомням си обаче думите на Макс Биаджи, когато се завърна за два кръга през 2015 г., че "моторът няма нищо общо" с този който е карал през 2012 г. , когато бе последният му пълен сезон в Супербайк. Но въпреки дадени ограничения, то други технологии напредват и за това не е изненадващо, че между 2012 г. и 2018 г. има съществена разлика, и то в полза на настоящия шампионат.
Броят на производителите в шампионата също е голям този сезон, друг въпрос е колко от тях са конкурентоспособни и се борят за титлата. Изглежда че борбата отново ще е между Кавазаки и Дукати. Джонатън Рей бе напълно прав, че не ограниченията и честите промени в шампионата, а сериозната ангажираност от повече производители ще направят шампионата по-интересен. Лично аз съжалявам, че БМВ оттеглиха заводското си участие, а имаха наистина силен мотор. Съжалявам и за Априлия, че пренебрегват участието си в този шампионат, а хвърлят за мен излишни пари в Мото Гп, където резултатите им са меко казано незадоволителни и продължават да показват упоритост, въпреки че всички досегашни опити там са показали, че така и не могат да направят силен мотор. А от това губи Супербайк, където Пиаджо Груп за мен имаше достатъчно добра реклама с титлите и победите, които постигаше.
Вижда се, че тимът на Милуоки има големи проблеми в Световния Супербайк шампионат, въпреки че бяха успешен тим в Британския Супербайк шампионат. Сътрудничеството им с БМВ не доведе до нищо позитивно, а се вижда с просто око, че Милуоки Априлия и през този сезон няма да бъдат на ниво.
За Ямаха и особено Хонда е ясно, че този шампионат е на заден план, за сметка на Мото ГП.
Харесва ми и календарът на сериите през този сезон. В него се завръща традиционно трасе като Бърно, а има кръгове извън Европа в Австралия (който вече мина) , Тайланд, САЩ, Аржентина ( ново трасе в календара) , Катар. Световният Супербайк шампионат отдавна не е бил толкова интернационален, в последния сезон преди промоутър на шампионата да стане Дорна, имаше тенденция надпреварите да са почти изцяло в Европа.
За пилотите какво да кажа, Джонатън Рей продължава да си е класа, но през този сезон очаквам конкуренцията да е още по-голяма. Съотборникът му в Кавазаки Том Сайкс изглежда най-сетне се адаптира към "по-меките" мотори и промяната в стила му на пилотиране трябва да даде резултат. Марко Меландри вече свикна с Дикати-то, а и той е доказан пилот, би трябвало да се бори за титлата. Лорис Баз е класа за Супербайк, но моторът му не е много конкурентоспособен. Топрак Разгатиоглу е много интересен пилот, а "отдолу" клас Суперспорт отдавна не е идвало нещо интересно, но очаквам точно турчинът да промени тази негативна тенденция и в хода на сезона да става все по-силен. Леандро Меркадо е пилот с потенциал, от тази година е с Кавазаки и би трябвало това да му помогне за по-добри резултати. Час Дейвис е ясно, че ще е в борбата за титлата и ще натиска, но за мен той се изхаби малко психически. Амбицията му не отговаря на резултатите , поне не докрай и това го разстройва.
Ще следя с интерес и втория кръг в Тайланд, както и целия сезон. Има предпоставки за промяна, а от това ще спечелят всички.
0

#2 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 20 April 2018 - 23:32

Тази събота и неделя предстои четвъртия кръг от надпреварата в Супербайк на пистата Асен в Холандия. За съжаление гледах програмата и по Евроспорт 2 ще излъчат само първото състезание в събота от 14.00 часа. За неделя по двата канала на телевизията са предвидили други събития.
По мое мнение Дукати имат най-добрия мотор на този етап, но въпреки това шампионът от последните три години Джонатън Рей отново води в класирането. Това е така, защото той е най-постоянен, докато пилотите на Дукати така да се каже разпръскват точките си. Веднъж е силен Меландри, друг път Час Дейвис или Чави Форес. Меландри не оправда очакванията след силния старт в Австралия. В Тайланд беше много слаб, като определено имаше проблеми с настройките и моторът му бе много нервен, все едно се носи по вълни, а не бе на писта, докато в Арагон, както и самият той призна имаше скорост, но не постигна желаните резултати.
А на Асен Рей традиционно е много силен и очаквам да спечели поне едното, ако не и двете състезания. Конкуренция може да му бъде младия холандец Михаел Ван Дер Марк, за когато това е и домашен старт. В третата свободна тренировка Ван Дер Марк записа най-доброто време засега - 1м 35с 156ст. Той подобри времето на Джонатън Рей от втората свободна тренировка, което бе 1м 35с 630ст.

В същото време се разбра, че няма да има промени в максималните обороти на моторите поне до след края на кръга в Донингтън, като дотогава, освен в Асен, има кръг и на Имола. Ето и актуалните обороти на всяка една марка към момента:

Aprilia: 14,700

BMW: 14,700

Ducati: 12,400

Honda: 14,300

Kawasaki 14,100

MV Agusta: 14,700

Suzuki: 14,700



Това обаче съвсем не значи, че на Дукати им се е "разминало" след силното начало. За разлика от другите тимове, те няма да могат да ползват нови компоненти по своя мотор, въпреки че и от останалите тимове няма да се възползват от това за кръга на Асен. Но всички тимове ще могат да събират по-голяма база данни за работата на гумите по време на състезанията.

За в бъдеще се предвиждат и по-сериозни промени, но личното ми мнение е, че трябва да бъде запазен все пак състезателния характер на тези серии. Изравняването на частните тимове със заводските за мен е утопия по много причини. Средства, екип, качество на пилотите.
0

#3 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 21 April 2018 - 23:53

Джонатън Рей продължава да поставя рекорди в Световния Супербайк шампионат. Осма поредна победа за него на Асен, след успеха във втория манш през 2014 г. и двойните успехи през 2015,2016,2017 г. , както и днешното състезание. Също така 12-та победа за Рей на Асен, с което той изравни постижението на Карл Фогърти, а утре може и да го задмине.<div>Съботното състезание се проведе при много високи температури, а за неделя към високите градуси се очаква и висока влажност. Като се има предвид, че десните завои на това трасе са двойно повече от левите-12 срещу 6, то ситуацията с температурата в гумите ще бъде още по-заплетена.</div><div>Добро състезание и за съотборника на Рей Том Сайкс, който изостава нетипично много в шампионата, но днес показа добра скорост и за малко не се качи на подиума, като остана четвърти. Тази позиция обаче ще му позволи в неделя да потегли от пол-позишън при обърнатата стартова решетка.&nbsp;</div><div>Местинят ас Михаел Ван Дер Марк отново беше близо, но не можа да запише първата си победа в шампионата пред родна публика, като все пак водеше за кратко в състезанието. Утре със сигурност ще опита пак.</div><div>Ужасяващ ден за съотборника на Ван Дер Марк в Ямаха Алекс Лоус, който стартира от пол-позишън, но трябваше да използва своя резервен мотоциклет в състезанието. &nbsp;А имайте предвид, че смисълът на резервен мотоциклет не е като в MotoGP, тоест равностойна машина на титулярната.</div><div>Лоус беше изпреварен още на старта от Рей, после от Ван Дер Марк, дълго време се държеше трети, но накрая се свлече чак до 12-то място.&nbsp;</div><div>Италианецът Майкъл Рубен Риналди, който &nbsp;трети пилот на представителния тим на Дукати и кара само в европейските стартове не може да затвърди добрите впечатления които остави в предишния кръг на Арагон. Заради опасно каране във втората свободна тренировка той бе наказан да стартира няколко места назад и тръгна 15-ти, а впоследствие катастрофира.</div><div>Леандро Меркадо като че ли започва да свиква с новото за него Кавазаки и в съботното състезание се представи на добро ниво, завършвайки осми.&nbsp;</div><div>В десетката &nbsp;влезе и Топрак Разгатлиоглу, а това е едно добро класиране за него и той е втори сред пилотите от частните тимове, след Чави Форес, който днес финишира пети със своето Дукати.</div><div>Третото място на финала на Час Дейвис му позволи да излезе вори във временното класиране, с изоставане от 21 точки от водача Рей.</div><div>Още едно лошо състезание за Марко Меландри, завърши шести и вече изостава с 33 точки от върха, какъвто е и състезателния му номер. Все пак утре стартира от първа редица и има шанс да намали част от пасива си.</div><div>Лош ден и за официалния тим на Хонда. Единият им пилот Лион Камие се контузи лошо в предния кръг и сега не взе участие, но и неговият съотборник Джейк Ганье не стартира днес, заради лекарска забрана. Все пак той се очаква да стартира в неделя.</div><div>Давиде Джулиано, заместващ друг контузен пилот, Юджийн Лавърти в тима на Милуоки Априлиа, завърши едва 13-ти, а само допреди няколко години беше сред най-бързите в този шампионат, като проблемът му бе че често падаше. Но неговото класиране, както и това на Лоренцо Савадори, показва също така и колко лош е моторът на Милуоки Априлиа. Лично аз ще бъда доволен, ако се намери начин тимът на Милуоки да бъде изваден от шампионата. Категорично доказаха, че не стават. Навремето във Формула 1 имаше правило болидите които не покрият определено време в квалификациите да не застават на старт. И шефовете на Супербайк сериите трябва да измислят нещо, за да махнат тези издънки, които само пречат и с нищо не помагат за развитието на шампионата.&nbsp;</div>
0

#4 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 23 April 2018 - 01:35

Отново много интересно второ състезание на Асен. Том Сайкс прекъсна серията на Джони Рей от победи на тази писта. Той се възползва по отличен начин от стартирането от първа позиция и успя да се откъсне напред още в самото начало. Зад него Чави Форес, Джони Рей и Ван Дер Марк заформиха сериозна битка. Впоследствие Форес изостана малко, но Рей и Ван Дер Марк се захапаха здраво. Холандецът дори успя да излезе пред трикратния световен шампион към края на състезанието. В крайна сметка Рей си върна втората позиция, но нямаше никакъв шанс да догони Сайкс. След финала и тримата пилоти на подиума бяха много щастливи.


По-назад Чави Форес вече доста често със своето Дукати от тима на Барни Рейсинг побеждава заводските такива на Дейвис и Меландри. Отново слабо състезание за Меландри. С такова представяне няма как да се бори за световната титла.


Лорис Баз също записа добро класиране със своето БМВ, осмо място. Той е доста способен пилот, има и предишен опит в тези серии, ще видим дали ще подобри още повече представянето си в хода на сезона.
0

#5 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 11 May 2018 - 12:16

http://www.teamtrasimeno.it/images/rocketlauncher/pages/circuiti/03p_IMOLA.jpg


В Супербайк предстои кръгът на Имола. Това е петото трасе, на което ще се проведе кръг от шампионата през тази година. В събота, по Евроспорт 2, ще бъде излъчена квалификацията на живо от 11.30 часа, както и самото състезание от 14.00 часа. За неделя по същия канал е предвидено директно излъчване само на състезанието от клас Суперспорт, като излъчването започва в 12.30 часа. Който иска ще може да види последното състезание на Кенан Софооглу в този клас, една истинска легенда в Суперспорт, който заради контузии реши да сложи преждевременен край на кариерата си.


Лион Камие, който кара за представителния отбор на Хонда в сериите, се завръща след контузия. Юджийн Лавърти, от тима на Милуоки Априлиа, ще направи всичко възможно, за да го последва на старта, след като и той е измъчван от контузия. Лион Хаслам пък ще кара като гост пилот за Пучети Кавазаки в този кръг, както и на Донингтън.



Джонатън Рей (Кавазаки) даде най-добро време на първата свободна тренировка на пистата, следван от Час Дейвис
(Дукати), Марко Меландри (Дукати), Чави Форе (Дукати), Том Сайкс (Кавазаки), Михаел Ван Дер Марк (Ямаха).


Само Рей успя да запише време под 1 минута и 47 сек. - 1мин., 46 сек., 951 ст.Имола е трасе, на което през годините често се е случвало някой пилот да запише двойна победа, а ако го стори Джонатън Рей ще се изравни с легендата Карл Фогърти, като двамата ще имат по 59 успеха в сериите. Рей е постигал двойна победа на Имола през 2014 и 2015 година.


Съотборникът на Рей, Том Сайкс пък ще се стреми да подобри рекорда на Трой Корсър от 43 пол-позишъна в сериите, като двамата в момента са с равни показатели. Сайк е печелил пол-позишън на Имола през 2010, 2012 и 2013 година, като последния път материализира стартирането от първа позиция с двойна победа. Том Сайкс вече подобри рекорда за най-много подиуми с един производител, след като вече има 101 с Кавазаки, като предишният рекорд беше на Карл Фогърти, който има записани 100 подиума с Дукати.

Кавазаки е също така в серия от 150 поредни състезания в зоната на точките, като през 90-те години те имат рекорд от 200 поредни състезания в зоната на точките, но са далеч от постижението на Дукати, които имат записани 344 последователни състезания в зоната на точките от 1991 до 2005 година.


Ако Джонатън Рей е водач в поне 6 обиколки през уикенда, то той ще се превърне в пилота който е бил в лидер в повече от 100 обиколки на Имола.
Джонатън Рей и съотборникът му Том Сайкс са единствените състезатели с 10 подиума на това трасе, а Час Дейвис от тима на Дукати е единственият записвал победа на това трасе, който не е тръгвал от първа редица в последните 14 състезания тук. Той го стори с тръгване от 9-та стартова позиция във второто състезание миналата година.

На Имола също така, през целия уикенд ще се проведе изложба в памет на Ники Хейдън. На изложбата има редица снимки, на които Хейдън е показан как се състезава или пък е показана неговата "усмивка за милиони долари", нещо обичайно през годините за него. Показан е също така състезателният му мотоциклет на Хонда, от последния му сезон в Супербайк.

This post has been edited by Por Fuera: 11 May 2018 - 12:24

0

#6 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 13 May 2018 - 19:39

Никой не успя да спре Джонатън Рей да запише дубъл на Имола, а с победата си във второто състезание той изравни рекорда на Карл Фогърти от победи в шампионата - 59, като е само въпрос на време да го надмине.
Във второто състезание имаше повече интрига, като с обърнатата стартова решетка четвъртият от събота Час Дейвис стартира от пол позишън и след кратка битка на старта със съотборника си с третото фирмено Дукати Риналди, изглеждаше че Дейвис ще се откъсне напред. Рей обаче бързо го догони, като все пак за известно време имаше интрига, имаше и няколко съприкосновения между двамата пилоти, като битката напомни малко тази между Колин Едуърдс и Трой Бейлис, от последния кръг през 2002 г. , точно на Имола, когато се решаваше и титлата. Но онези две състезания бяха може би сред най-великите в клас Супербайк. Сега може би битката за титлата пак се реши, макар и много по-рано. Рей води с 47 точки на Дейвис и след колебливото начало на сезона, сега, при постоянството което показва е немислимо да бъде изместен. Дори и новите ограничения които ще бъдат наложени на KRT (Kawasaki Racing Team) не би трябвало да спрат Рей. Той разполага с много опитен екип, има качества да извлече максимума от машината и да компенсира слабостите. Един от начините KRT да неутрализира намаляването на оборотите е увеличаването на въртящия момент, но те със сигурност имат и други джокери.
Незадоволителен уикенд и за Марко Меландри, при това в един от италианските кръгове (другият е на Мизано). Той завърши трети в първото състезание, без да може да се противопостави на съотборниците в Кавазаки Рей и Сайкс, а във второто падна, след сблъсък с Михаел Ван Дер Марк, който камерите не уловиха много добре. И преди сблъсъка Меландри изоставаше от челото, въпреки че по думите му третата позиция е била възможна за достигане.
Голям карък за пилотите на Хонда. Лион Камие, който се очакваше да стартира в този кръг след контузия, взе участие в първите две свободни тренировки, но след това се отказа, явно защото не е напълно възстановен. Веднага му се намери заместник, в лицето на редовния участник в Британския Супербайк шампионат, австралиецът Джейсън О`Халоран. Той стартира в първото състезание на падна, а впоследствие се оказа, че има фрактура на десния крак.
Друг редовен участник в BSB Лион Хаслам също все участие тук, но не можа да се представи по най-добрия начин. В първото състезание той финишира девети, но с изоставане от повече от 30 секунди от победителя, а във второто имаше шанс за по-предно класиране, но падна.
Следващият кръг е точно на домашното трасе на Хаслам, в Донингтън, където той би трябвало да се представи по-добре.


Състезанието в клас Суперспорт беляза оттеглянето на един от най-успешните пилоти там - Кенан Софооглу. По първоначални данни той трябваше да вземе участие в състезанието, но впоследствие бе взето решено той да кара само в загряващата обиколка, което се оказа и последната му почетна обиколка в сериите. След състезанието му бе отдадена нужната почит. Той изтъкна интересна причина да не кара. Днес е денят на майката и той е обещал на своята майка да не кара. Все пак има резон, защото Кенан изгуби двама братя, а също и невръстния си син. Той ще продължи да е в падока, защото помага на Топрак Разгатлъоглу, а се очаква в бъдеще и други турски пилоти да намерят място в сериите.
0

#7 Потребителят е онлайн   jimthebass Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 75
  • Регистриран: 09-Dec 16
  • Отбор:Без отбор

Posted 13 May 2018 - 21:14

Много се надявах, че Лион Хазлъм ще направи още по-добро второ състезание, но не се получи. Също си мислех, че Марко Меландри ще успее да се противопостави на своя съотборник, особено, като след теста на Бърно каза, че е решил до голяма степен проблема с нестабилността на мотора си при висока скорост, което на моменти си беше направо танк слапър.
Чест и почитания за Кенан Софуоглу - голям мъж и голям шампион.
0

#8 Потребителят е офлайн   Chocho FortySix Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 144
  • Регистриран: 08-Dec 16
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 14 May 2018 - 20:23

и този шампионат ще е обречен до момента, в който кавазаки не отиде в мотогп и бюджета му стане, като на другите отбори, защото в момента е до 10 пъти повече от на някои от другите отбори. колкото и рестрикции да им наложат няма как да ги спрат особено с двамата най добри пилоти в отбора.
0

#9 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 18 May 2018 - 10:04

Позицията на Кавазаки е интересна. Нормално е както се казва апетитът да идва с яденето. Но може би от KRT виждат какво се случва с Априлиа в MotoGP, все пак това е шампионат който изисква повече във всяко едно отношение. Интересни новини се появиха преди няколко дни за пилота на KRT Том Сайкс. Оказва се, че той показва сериозен интерес към мотора на Ямаха в WSBK, като дори според Михаел Ван Дер Марк често посещава техния бокс. Със сигурност Сайкс обмисля преминаване там, като след големите промени в Супербайк преди няколко години той така и не може да свикне с новия мотор на Кавазаки.

Относно предстоящия кръг в Донингтън за евентуално гост участие, освен Лион Хаслам, в британското издание MCN се спрягат още Брадли Рей и бившия участник в Суперспорт Джино Рей (последните двама нямат роднинска връзка) .


В коментарите ми за Имола забравих да напиша за отличната посещаемост на състезанието. През уикенда там е имало над 70,000 човека.
0

#10 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 22 May 2018 - 21:19

В края на седмицата предстои кръгът в Супербайк на Донингтън Парк. Ето някои интересни теми преди него.

Лион Хаслам говори за завръщането си в световните Супербайк серии, след състезанието в Имола.


„Като резултати представянето ми в Имола беше катастрофално,но аз го виждам като тренировка за Донингтън. Защото просто да се появиш в WSBK и да се справяш с електрониката и елементите по окачването е сложно. Моите механици от британския шампионат не бяха запознати с тези неща и трябваше да научат доста. Освен това Имола винаги е била писта на Дукати и да постигнеш резултати там е трудно (Въпреки двойната победа на Рей). Имаше също така много проблеми с мотора. Потенциалът е голям, само трябва да го използваме. Двигателят ми достига до 14,200 об/мин, (в британския шампионат) разликата е основно в електрониката (в настройките)." Той допълва, че неговият двигател не е бил като на заводските мотори на Кавазаки, изпозвал е шарнир на Калекс, за разлика например от този на турчинът Топрак Разгатлъоглу, който ползва заводски шарнир.Но Хаслам е със заводски шарнир в британския шампионат и не смята , че има голяма разлика с този на Калекс. Хаслам не смята, че правилата в шампионата са лоши. Просто заводските отбори все още имат най-добрите пилоти и най-добрия екип. Според него при добри обстоятелства е могъл да попадне в топ 5 на Имола, но на Донингтън се цели в подиума, а и пак според него там Дукати не са много силни.



Общо петима пилоти ще са с wild-card на Донингтън, а на стартовата решетка ще има 25 мотоциклета. За първи път от Херес през 2017 г. Сузуки ще вземе участие в кръг от WSBK, при това с два мотора. Пилоти ще са Джино Рей и Брадли Рей, за които вече писах. Николо Канепа, бивш пилот от сериите, сега участващ в Световния шампионат за издържливост, както и като тест-пилот на Ямаха, ще кара в британския кръг за марката. Последното свободно място ще бъде заето от състезателя на Кавазаки Мейсън Лоу.



Междувременно съвсем резонно се коментира бъдещето на Априлиа и по-конкретно на Шон Мюър Моторспорт, които чрез Милуоки участват в шампионата. Опциите пред Мюър са да продължи с Априлиа, да се върне към БМВ (с които вече имаше един неуспешен сезон в този шампионат) или да напусне шампионата. Според Мюър периодът е много критичен, намирането на спонсори е трудно, а контрактът с Милуоки изтича след края на този сезон. Сузуки не планират официално завръщане в шампионата, БМВ искат да имат по-сериозно присъствие чрез клиентска програма, а от Априлиа не искат да увеличават разходите си в този шампионат, което е неприемливо за Мюър. Според него от Априлиа искат да продължат партньорството си с него, но при сегашните условия неговият тим допълва бюджета. Априлиа ги снабдява с мотоциклети и двигатели, с инженери, които да работят по електрониката, както и с програма за развитие и стратегии. Това го устройва, но без да се налага да плаща и той. От тима му се грижат също така за логистиката, екипа и мениджмънта. Мюър смята да се обърне към Дорна, за да намери решение на проблемите си.Напускането на неговият тим ще доведе до един отбор по-малко и до двама пилоти по-малко на стартовата решетка. Но според мен от Дорна като нищо ще го жертват, защото няма да е трудно да привлекат друг тим на негово място, а и досега вече втори сезон от Милуоки Априлиа не показват резултати, нямат даже и подиум през 2018 г. , а това не е добра реклама за шампионата.



Джонатън Рей пък заяви, че не е сигурен точно докога ще продължи кариерата му в Супербайк. Той подобрява рекорд след рекорд и е въпрос на време да стане статистически най-добрия за всички времена. Той заявява, че иска да се оттегли докато е на върха, като в близко бъдеще се очаква да подпише нов договор, който ще го задържи в КРТ до 2020 година. Според мен това няма да е последният му контракт, като влияние ще окаже и конкуренцията която Рей ще има в бъдеще.

This post has been edited by Por Fuera: 22 May 2018 - 21:29

0

Препоръчваме ви:

Share this topic:


  • 2 Стр. +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic



3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users