Club S1 Форуми: Отборите искат разследване за връзката м/у Ферари и Хаас - Club S1 Форуми

Преход към съдържанието

Стр. 1 от 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Отборите искат разследване за връзката м/у Ферари и Хаас Rate Topic: -----

#1 Потребителят е офлайн   Sgt. Hugo Stiglitz Икона

  • .
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 12008
  • Регистриран: 19-Mar 03
  • Пол:Male
  • Отбор:McLaren

Posted 29 March 2018 - 16:13


Хаас ли копира миналогодишното Ферари или миналогодишното Ферари копира бъдещия Хаас https://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/tooth.gif ?

https://www.racefans.net/wp-content/uploads/2018/02/2018-haas-2017-ferrari-top.jpg

Цитат

Отборите във Формула 1 искат разследване на връзката между Ферари и Хаас.
>>> https://www.dnevnik.bg

Сезонът във Формула 1 тъкмо започна, но част от отборите вече започнаха сериозната битка помежду си и извън пистата. Дни след старта в Австралия екипите на "Форс Индия" и "Макларън" призовата Стратегическата група на ФИА да разследва връзката между "Хаас" и "Ферари".
Причина за желанието се оказа неочаквано силното представяне на американския отбор,който не само, че използва двигатели на Скудерията, но и новият му болид поразително прилича на SF70H от миналия сезон.

Болидите на "Хаас" окупираха третата редица на
"Албърт парк" и започнаха обещаващо състезанието, но грешки от бокса доведоха до отпаданията на Ромен Грожан и Кевин Магнусен в рамките на само три обиколки.
Според "Форс Индия" "Ферари" доставя части на "Хаас", което не е разрешено от правилата. Освен това производителят на шасита "Далара", който е партньор на американския отбор, използва въздушния тунел на "Ферари".

Правилата наФормула 1 строго забраняват предаването или получаването на информация от един отбор на друг. Директорът на "Форс Индия" Отмар Шафнауер призова Стратегическата група да разгледа това на следващото си заседание.

"Те явно правят магия, такова нещо не сме виждали досега във Формула 1. Не е ясно как отбор без никакъв опит може да създаде толкова добра кола", каза Шафнауер.

Преди началото на сезона пилотът на "Макларън" Фернандо Алонсо също описа новият болид като "реплика на "Ферари" от миналия сезон".

"Те говорят за разузнаване без да са наясно. Ако искат могат да подадат контестация, щом смятат че виждат нещо нередно", каза пред БиБиСи шефът на "Хаас" Гюнтер Щайнер.

Според рейс директора на ФИА Чарли Уайтинг обаче проблеми няма и двата отбора попадат в рамките на правилата. Според дългогодишния директор оплаквания е имало и през миналата година от други отбори, но не е открито нищо нередно.

"Хаас", който влезе във Формула 1 през 2016 г. е считан за един от "клиентските отбори" – т.е. възползва се от това, че може да взаимства от другите екипи. Според правилата един отбор трябва сам да създава монокока (основата – бел.ред.) на болида, както и аеродинамичните елементи. Останалите компоненти, включитело и тези от задвижващата система могат да бъдат купени.

При "Хаас"окачването, скоростната кутия, двигателят, хидравликата и електрониката са производство на "Ферари". Подобна е ситуацията и при "Заубер".

Американският отбор се възползва от това, че може да купува елементи от друг тим.

"Форс Индия" също се възползва от помощта на "Мерцедес", като купува скоростни кутии и двигатели от немския концерн, но сам произвежда електрониката. При болидите задвижвани от двигатели "Рено" ситуацията е малко по-различна. Там макар французите да имат заводски отбор те получават електронни системи от "Ред бул", а "биковете" на свой ред са с двигатели "Рено".

"Не мисля, че е сериозно да обсъждаме такива неща. Мога да кажа, че на останалите отбори им се привиждат духове. Да, колата ни прилича на тази на "Ферари", но какво очаквате да копираме някой болид по-бавен от нас ли?! Нормално е да гледаме тези, които са по-бързи", коментира Щайнер.

Той обясни еднаквото междуосие с това на "Ферари" с еднаквото окачване, "което е най-логичното решение". "Хаас" е най-малкият отбор във Формула 1 с едва 220 служители, в сравнение с 600-те на "Уилямс", 400 във "Форс Индия" и близо 700, които работят в завода на "Макларън" в Уокинг.


This post has been edited by Sgt. Hugo Stiglitz: 29 March 2018 - 16:14

0

#2 Потребителят е офлайн   Grosjean Fan Икона

  • Първи пилот
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 1195
  • Регистриран: 14-Jan 07
  • Пол:Male
  • Град:SF
  • Отбор:Без отбор

Posted 29 March 2018 - 16:42

Така говорят другите отбори, защото ги е яд, че Хаас ги направи за смях. :biggrin2:/>
0

#3 Потребителят е офлайн   Ronin* Икона

  • , Kimi & Rosberg Fan
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 5536
  • Регистриран: 24-Aug 07
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 29 March 2018 - 17:44

На всички е ясно, че Хаас неформално са дъщерен отбор на Ферари, що се касае до техниката. Колко това е законно, с оглед на правилата за доставка на части, нямам представа. Има си кой да го установява.
Нима нямаме още по-фрапиращ пример?
Това са глупости. Какво да кажем за Ред Бул и Торо Росо? Та те доскоро си бяха един отбор, разделен само формално на две части. Австрийският гешефтар сигурно хич не следи изкъсо какво става в Торо Росо?
Менкат си пилотите както си искат! И какво , като от тази година по-малкият е с двигатели на Хонда? Нали е с идеята за евентуална директна полза за Ред Бул? Мрънкачите що не задават подобни въпроси?https://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
Ясно е защо - moneyhttps://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif
0

#4 Потребителят е офлайн   VIVA_FERRARI Икона

  • твой съм, како :)
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 41349
  • Регистриран: 09-Oct 05
  • Пол:Male
  • Град:King of Cali
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 29 March 2018 - 18:10

600 в Уилямс... Бая уволнявка трябва. Щото са едвам пред Заубер
Жалкари са тия Макларън.. Форс Индия и без това са бабирици, но Мкл да цвилят като вдовица за кур...бан, си е направо жалко

This post has been edited by VIVA_FERRARI: 29 March 2018 - 18:12

0

#5 Потребителят е офлайн   Nikki Lauda Икона

  • FORZA MILAN !
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 1491
  • Регистриран: 08-Aug 07
  • Пол:Male
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 30 March 2018 - 07:21

Нека се разследва, да видим какво ще се установи. Хаас може сериозно да се намеси в битката за 4-то място и до зимната пауза дори да го заема. Не се знае към края на сезона дали няма да са изпреварени от Рено, например! :)/> Това е изключително приятна изненада, защото никой не слагаше Хаас в никакви сметки. Аз даже смятах, че Заубер с новия двигател Ферари и новите финанси ще са по-конкурентни от тях, но нищо подобно засега! :)/>

Иначе Торо Росо е опитното зайче на Ред Бул. Експерименти в състезателни уикенди и условия. В това няма проблеми, но като други отбори се опитат да организират нещо подобно, става голям проблем! МакЛарън що не изпищяха, че Торо Росо 2 сезона им "крадеше точките" и ги лиши от място в топ 5? https://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/tooth.gif
0

Препоръчваме ви:

Share this topic:


Стр. 1 от 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic



1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users