Club S1 Форуми: Гран При на Аржентина - 08.Април.2018г, писта Termas de Río Hondo - Club S1 Форуми

Преход към съдържанието

  • 3 Стр. +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Гран При на Аржентина - 08.Април.2018г, писта Termas de Río Hondo Rate Topic: -----

#1 Потребителят е офлайн   Shliopar Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 105
  • Регистриран: 15-Dec 16
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 02 April 2018 - 19:24


Здравейте,Приятели! Наближават Великденските празници,а с тях и втория кръг от шампионата за тази година.
Откривам дискусията за поредните прозгнози и мнения!
Пожелавам си за всички нас един прекрасен и безавариен Мото празник! След атмосферните аномалии в страната най-после МОТО сезона е открит!
Нека бъдем всички по-внимателни и както се казва....ПАЗИ МОТОРИСТА! На мотористите от форума още веднъж пожелавам успешен сезон и....безаварийно!
И.....нека открием дебатите за състезанието в Аржентина...СЕГА!
Поздрав на всички!
0

#2 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 03 April 2018 - 23:36

Великден предстои за нас, в България, но за хора като Роси, Дови, Кръчлоу, Маркес той вече мина.
Както и да е. Весело посрещане на празника и добър сезон за всички от мен.
Този уикенд предлага изобилие от мото събития за любителите на различните видове моторни спортове. Има кръг във Ф1, Индикар, Световния рали шампионат, започват и новите серии за туристически автомобили, така че ни очакват интересни почивни дни.

Около MotoGP винаги има новини, но аз ще се опитам да подбера по-интересното.
Преди няколко дни Валентино Роси даде интересно интервю за Gazzetta dello Sport. Пасажи от него се появиха и на официалния сайт на шампионата, но лично аз не ползвам информация от там. Роси иска от Ямаха да инвестират повече ресурси в електрониката, което между другото е слабост на тима и в Супербайк. Въпреки доброто начало на сезона, Роси вярва, че сцеплението на задната гума е компонент в който тимът му изостава от Хонда и Дукати.
"Това което Хонда и Дукати правят по-добре е, че отделят повече време, с по-голям екип и повече пари на електрониката, а това е компонентът в който изпитваме затруднения. Ямаха трябва да разберат това и бързо да вземат мерки. Мисля, че ние вече разбрахме това, но се още изоставаме. За тези компоненти се нуждаем от работни групи, които да извлекат колкото се може повече. Може би Ямаха прави грешка в тази насока. Ще има трасета, на които ще изпитваме трудности със задното сцепление и ще сме зад другите и трябва да работим здраво. Но вярвам и се надявам, че с версията от 2018 ще имаме по-малко неприятности в това отношение".
Роси изразява увереност, че той и съотборникът му Маверик Винялес ще могат поне да се борят за титлата, използвайки шаси, базирано на рамата от 2016.
"Миналата година загубихме "добрата" част от нашия мотор, имахме проблеми само с неща, които не са добри за нас. Сега продължаваме да имаме недостатъци, но намираме и позитивни неща. През 2017 Маверик и аз финиширахме трети и пети в шампионата, като се борихме до средата на сезона. Сега можем да направим повече, по-силни сме, поне можем да опитаме".


Дали обаче сезонът ще е добър за Винялес? Според много специалисти моторът на Ямаха е направен по вкуса на Роси този сезон, а това несъмнено ще затрудни испанеца, който има други претенции.


Да видим обаче какво казва и Кал Кръчлоу, който винаги има по-особено мнение, може би понякога се изхвърля, но за мен като цяло коментарите му са "spot on". Той твърди, че Хонда си остава най-трудния мотор за каране, с "много" пред останалите. Попитан дали Хонда разполагат с най-добре балансирания мотор той казва "Не, Хонда имат най-добрите пилоти"
"Хонда са печално известни с това, че имат най-трудния мотор за управляване. Можете да видите и това по телевизията, само трябва да си отворите очите и ще го видите. Ние сме далеч по-добре балансирани сравнение с предишни сезони, но мисля че пилотите ( на тима) натискат много, много здраво.
Кръчлоу твърди, че доброто му представяне в Катар се дължи както на напредъка при Хонда, така и на неговият собствен.
"Катар не ми е особено по вкуса, нито пък на Хонда, но Хонда явно са се подобрили и ние със сигурност се подобряваме като пилото, също така. Това е комбинация от двете. Мисля, че бяхме конкурентоспособни, Марк е печелил тук ( на Лосаил) преди, бил е на подиума също така и преди, така че беше логично да е отново на него. Мисля, че се справихме добре с това да сме във водещата група и се борихме, мисля че моят тим и Хонда свършиха чудесна работа. Завършвал съм четвърти и преди тук, но с Ямаха. Можех да карам и радио управляем мотор със сцеплението което имах.

Въпреки че Зарко хвана окото в първия старт с рекорден пол-позишън и дълго беше в борбата за подиума Кръчлоу не смята, че един частен пилот има шансове да се намеси в борбата със заводските пилоти.
"Ресурсите на разположение са определящи при заводските отбори. Парите които отделяш, екипа, хората. Ресурсите които те ( заводските тимове) имат са безкрайни. Не говоря само за бюджет, а за парите, с които всичко се прави. Тези ресурси, които се изразходват по време на шампионата правят разликата от 50 точки в края. Зарко е силен. Но запомнете какво ви казвам. Той не може да направи това с Хонда, казвам ви!".


Борбата между заводските отбори тепърва ще се разгаря през сезона, а също и тази между пилотите.
Какви битки ще гледаме между Маркес и Довициозо от тук нататък? За мен няма да са много чисти, особено с напредъка на сезона, когато залогът става все по-голям. Маркес може и да е млад на години, но има достатъчно опит в битките за титлата и е готов да си послужи и с нечисти прийоми. Не че битката с Довициозо в Австрия миналия сезон беше много чиста. Но ми направи впечатление, че след финала в Катар, когато Маркес загуби три директни битки срещу Дови, каза че в следващия такъв случай ще спечели. Със сигурност има нещо предвид.

Да хвърлим бърз поглед и сред новаците. В първия кръг Франко Морбидели се представи най-добре, а аз очаквам той да бъде и новак на сезона. Но кой ще бъде вторият най-добър? Може би изненадващо в Катар това беше Хафиз Сиахрин, който взе две точки. Но аз очаквам повече от белгиеца Ксавие Симеон, за мен той има потенциал и може би ще му трябва малко време за адаптация. Не очаквам много от Таакаки Накагами, с изключение на домашното му състезание в Япония. Томас Люти е новак във висшия клас, но той не е новак в истинския смисъл на думата, защото е и в по-напреднала възраст. Ще му бъде трудно да се задържи в сериите.
Джак Милър не е новак, но за мен това е ключов сезон за него. Трябва да развие потенциала си, ако иска да остане по-дълго в сериите. Не виждам и светло бъдеще пред Скот Рединг и Брадли Смит. Те карат в отбори които изостават, но и с нищо не прогресират като пилоти.
Карел Абрахам намира спонсори и пари, миналия сезон имаше някои прилични резултати, но и на него ще му е трудно да се задържи.
Баутиста има едно ниво, малко над средното, засега е достатъчно. Алекс Ринс е талантлив, трябва да покаже и повече постоянство. Андреа Яноне е спорен. Бърз, но рисков пилот, много непостоянен, не знам колко дълго още ще го търпят в Сузуки.


Прогнозите ми за ГП на Аржентина:

1. Маркес
2. Довициозо
3. Роси
4. Лоренсо
5. Петручи
6. Кръчлоу
7. Винялес
8. Ринс
9. Педроса
10. Баутиста




0

#3 Потребителят е офлайн   hdd Икона

  • Дебютант
  • Рипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 4
  • Регистриран: 18-Mar 17
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 05 April 2018 - 15:09

Тука Ямахите са добри https://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/tooth.gif

1 Роси
2 Зарко
3 Винялес
0

#4 Потребителят е офлайн   dimata rusnaka Икона

  • Дебютант
  • Рипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 29
  • Регистриран: 09-Dec 16
  • Отбор:Без отбор

Posted 05 April 2018 - 20:07

1. Роси
2.Дови
3.маркес
4.Винялес
0

#5 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 06 April 2018 - 19:18

Хонда зададоха темпото в първата свободна тренировка. Първоначално Марк Маркес, който досега винаги е печелил пол-позишън на тази писта, даде най-добро време, после го стори още веднъж, но в крайна сметка остана шести в края, с изоставане от близо половин секунда.
Най-бърз бе Дани Педроса, следван от Кал Кръчлоу. Най-добрите времена за Ямаха и Дукати дойдоха от сателитни пилоти. Жоан Зарко записа четвърто време в края, с изоставане от 0.311 с от Педроса, а Джак Милър записа пето време, с изоставане от 0.412 с от първото време.
Първите 14 пилоти в сесията се събраха в разлика по-малка от секунда изоставане, така че засега нещата са сравнително равностойни.

Продължават коментарите около евентуалното подписване на нов контракт от страна на Андреа Довициозо с Дукати. Мениджърът на тима Давиде Тардоци заяви, че вече са започнали разговори с мениджъра на Дови и новият контракт не би трябвало да се забави много далеч във времето.
Относно Лоренсо Тардоци не даде точна информация, като каза, че сега това не стои на дневен ред, нито пред тима, нито пред Хорхе, защото приоритет са резултатите на испанеца с Дукати, но Тардоци заяви, че от Дукати му имат вяра.

А пред Лоренсо се появи още един проблем. Той призна, че със сегашната спецификация на Дукати е загубил неговото марково предимство да прави бързи стартове. За момента той не ползва обтекателите на неговия мотор, а това влияе на сцеплението към земята на предната гума. Той обмисля дали да не пробва аеродинамичните крилца в Аржентина, но признава че има и други неща, върху които да помисли. Така че явно ядовете за Дукати и конкретно за Хорхе ще продължат и в Аржентина. Но аз съм умерен оптимист за състезанието.
0

#6 Потребителят е офлайн   Shliopar Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 105
  • Регистриран: 15-Dec 16
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 06 April 2018 - 20:43

Por Fuera,нищо лично,обаче аз имах в предвид,че нашия Великден ще бъде много готин като преживяване.Иначе е ясно,че католическия не съвпада с нашия.
Пожелавам ви приятно прекарване на празниците - МОТОРНО!
0

#7 Потребителят е онлайн   Por Fuera Икона

  • Тест пилот
  • РипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 70
  • Регистриран: 27-May 17
  • Отбор:Без отбор

Posted 07 April 2018 - 00:38

Shliopar, хубаво изкарване на празниците от мен и една успешна година.

Във втората свободна тренировка разликите нараснаха значително. Марк Маркес показа постоянство и зададе убийствено темпо за другите, като подобри с близо секунда времето на Дани Педроса от първата свободна тренировка. Но Маркес пак е на ръба, не внимава, ще видим докъде ще доведе това.  А изоставането на пилотите на заводския тим на Дукати е значително. На всичкото отгоре нервите на Лоренсо не издържаха и той направи едно изказване, което за мен в този момент не бе подходящо. Вероятно е искал да се защити, но има и други начини да се защитиш, най-вече като покажеш резултати и че си по-бърз от съотборника си. За Лоренсо най-важното е да се концентрира върху представянето си. От останалото не печели никой.

This post has been edited by Por Fuera: 07 April 2018 - 00:40

0

#8 Потребителят е офлайн   skoti Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 103
  • Регистриран: 19-Nov 16
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 07 April 2018 - 08:57

Преглед на мнениетоPor Fuera написа на 07 April 2018 - 00:38:

На всичкото отгоре нервите на Лоренсо не издържаха и той направи едно изказване, което за мен в този момент не бе подходящо.


Нищо ново за него.
Тепърва ще има подобни "изказвания" .
0

#9 Потребителят е офлайн   Shliopar Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 105
  • Регистриран: 15-Dec 16
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 07 April 2018 - 19:35

Офффффф,точно пък за големите дъжда е вече не само приръмяване.....Да му се не види.Ей такова време,само се притеснявам да не се прибият.
0

#10 Потребителят е офлайн   Shliopar Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 105
  • Регистриран: 15-Dec 16
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 08 April 2018 - 18:07

Нямаше много драми в клас МОТО 3,няколко падания,които вероятно нищо няма да променят и след разследванията.В крайна сметка,прекрасна първа победа на Марко Безеки от Академия VR 46.


1. Марко Безеки
2. Арон Кане
3. Фабио Ди Джанантонио
4. Енеа Бастианини
5. Адам Нородин

Това са първите петима в класирането,за сведение на тези колеги от форума,които не са могли да се включат да гледат на живо.
Поздрави и продължаваме с клас МОТО 2!

0

Препоръчваме ви:

Share this topic:


  • 3 Стр. +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic



3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users