ГП на Русия след:
Последно състезание: Сингапур

Гумите на Пирели за 2013 г.

Гумите на Пирели са претърпели революция за сезон 2013. Най-очевидната причина е промяната в цвета на твърдата смес, която сега е маркирана с оранжев цвят на борда на гумата.

От техническа гледна точка пък са направени две сериозни промени: използвани са нови смеси и нова конструкция. Работата на инженерите на Пирели е била концентрирана върху три ключови аспекта: увеличаване на сцеплението, по-добро температурно разпределение и подобряване на представянето.

С увеличаването на сцеплението се получава по-добра тракция, което пък намалява нестабилността на задната част на колата в излизането от завоите и позволява да се използва пълния потенциал на двигателя.

Температурното разпределение също е подобрено. Контактната площ разпределя температурата много по-равномерно. Това, комбинирано с новите смеси подобрява разпределението и предотвратява появяването на блистеринг.

Представянето на гумите също е подобрено. Наличието на повече сцепление и подобрената ефективност би трябвало да доведат до намаляване времената на обиколка и разликата в представянето на различните смеси с 0,6-0,8 сек на обиколка, което е направено с цел да се увеличат възможностите за различни стратегии.

Освен промените в конструкцията и смесите се е променил диапазонът на работа на гумите. През тази година Пирели предоставя четири смеси, две от които работят в по-високи и две при по-ниски температура.

Твърдите и меките гуми са конструирани така, че да дават своя максимум при температури над 100 градуса. Супер меките и медиум сместа пък работят най-добре при 85-90 градуса.

И двата вида гуми за мокро също са доразвити. За да се повиши представянето им, конструкцията на задните гуми е променена така, че да осигурява прогресивно и постоянно сцепление.

Гумите за напълно мокър асфалт пък работят при по-високи температури, за да се подобри сцеплението. Гумите на Пирели за сезон 2013 във Формула 1 са конструирани така, че да могат да се справят с всякакви метеорологични предизвикателства и с различните характеристики на пистата. Те предоставят максимално добро представяне на пилотите и отборите без да се жертва скорост, зрелищност и сигурност. Това е ДНК-о на Пирели.

  • Гран при на Бразилия през годините
  • Люис Хамилтън представя пистата Интерлагос
  • Брембо за предизвикателствата на пистата Интерлагос
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Мексико
  • Люис Хамилтън представя пистата в Остин
  • Брембо за предизвикателствата пред спирачките на пистата Остин
  • Брембо за предизвикателствата на пистата в Сочи
  • Люис Хамилтън представя пистата в Сочи преди Гран при на Русия
  • Хамилтън преди Гран при на Япония
  • Бързи факти за Гран при на Япония представени от Брембо
  • Брембо за предизвикателствата пред спирачните системи в Сингапур
  • Люис Хамилтън представя пистата Марина Бей в Сингапур
  • Люис Хамилтън преди Гран при на Италия
  • Кратки факти на Брембо за Гран при на Италия
  • Интересни факти за изпускателната система на Уилямс
  • Люис Хамилтън за спецификата на пистата Хунгароринг
  • Brembo с кратки факти за пистата в Унгария
  • Люис Хамилтън представя пистата в Канада
  • Хамилтън представя пистата Сахир в Бахрейн
  • Брембо за предизвикателствата на пистата в Бахрейн
  • Хамилтън представя пистата в Китай
  • Предизвикателствата за спирачките в Китай
  • Факти за надпреварата в Австралия, представени от Брембо
  • Гумите на Пирели за 2013 г.
  • Правилата за гумите през 2016 г.
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Мексико
  • Пирели за характеристиките на пистата Интерлагос в Бразилия
  • Пирели за характеристиките и предизвикателствата на пистата в Остин
  • Пирели за предизвикателствата на пистата в Сочи
  • Пирели за предизвикателствата на пистата в Сингапур
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Италия
  • Пирели за предизвикателствата на пистата в Унгария
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Германия
  • Пирели тества 18-цолови гуми за F1
  • Пирели за предизвикателствата на пистата Силвърстоун
  • Пирели за предизвикателствата в Австрия
  • Пирели за особеностите на пистата в Канада
  • Пирели представя Гран при на Китай
  • Пирели за особеностите на Сахир
  • Пирели за предизвикателствата на Сепанг
  • Пирели за предизвикателствата поставяни от новите правила
  • Пирели представя особеностите на пистата до Остин
  • Пирели за особеностите на пистата Яс Марина
  • Пирели представя предизвикателствата на пистата в Индия
  • Пирели за предизвикателствата в Япония и развитието на гумите
  • Пирели за особеностите на трасето в Сингапур
  • Пирели за предизвикателствата на Монца
  • Мерцедес за гумите във Формула 1
  • Пирели за спецификата на пистата Нюрбургринг
  • Пирели за особеностите на пистата Силвърстоун
  • Пирели представят пистата Жил Вилньов и гумите за Гран при на Канада
  • Пирели представя Гран при на Монако и гумите за шестия кръг от шампионата
  • Пирели представят гумите и трасето за Гран при на Испания
  • Пирели представят гумите за Малайзия и пистата Сепанг
  • Пирели представят гумите за Гран при на Австралия
  • Гумите на Пирели за 2013 г.
  • Пирели представят пистата Интерлагос
  • Пирели представят пистата до Остин, Тексас
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата в Абу Даби
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Буд Интернешънъл
  • Мощта е нищо без контрол – новата реклама на Pirelli Scorpion Winter 2012
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Йонгам
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Сузука
  • Пирели представя предизвикателствата в Сингапур
  • Пирели представя предизвикателствата на Монца
  • Обиколка на Спа-Франкоршамп
  • Обиколка на Хунгароринг
  • Обиколка на Хокенхайм
  • Обиколка на Силвърстоун
  • Обиколка на пистата Жил Вилньов с Пирели
  • Обиколка на пистата в Монте Карло с Пирели
  • Исторически кадри на Пирели
  • Една обиколка на Монца с Пирели
  • Една обиколка на Хунгароринг с Пирели
  • Една обиколка на Нюрбургринг с Пирели
  • Една обиколка на Монреал с Пирели
  • Рейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова писта
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Райконен: Пистата в Монте Карло е уникална
  • Джеймс Алисън за особеностите на трасето в Монако
  • Фетел: Представянето в Барселона ще даде ясна представа кой къде се намира
  • Тийм мениджърът на Ферари Йоверно за особеностите на Гран при на Испания
  • Фелипе Маса младши победи Рикиардо на „Crazy Cart”
  • Рейс инженерът на Фетел Рикардо Адами за особеностите на пистата в Шанхай
  • Райконен разказва за Гран при на Китай и победата си в Шанхай през 2007 г.
  • Главният състезателен инженер на Мерцедес за новите правила за радио комуникация
  • Главният конструктор на Ферари за особеностите на Албърт парк
  • Правилата за гумите през 2016 г.
  • Фетел за Гран при на Австралия
  • Магнусен и Палмър подкараха новото Рено RS16... по вода!
  • Чувството да тестваш Формула 1
  • Спомени от ерата V8
  • Един малък коментатор на Формула 1
  • Фелипе Насър играе плажен волейбол в родината си
  • Гран при на Бразилия през годините
  • Люис Хамилтън представя пистата Интерлагос
  • Брембо за предизвикателствата на пистата Интерлагос
  • Последното състезание в Мексико, останало в историята с първия подиум на Шумахер
  • Пирели представя предизвикателствата за гумите в Мексико
  • Люис Хамилтън представя пистата в Остин
  • Брембо за предизвикателствата пред спирачките на пистата Остин
  • Ферари за подготовката си за Гран при на Русия
  • Брембо за предизвикателствата на пистата в Сочи
  • Люис Хамилтън представя пистата в Сочи преди Гран при на Русия
  • Хамилтън преди Гран при на Япония
  • Бързи факти за Гран при на Япония представени от Брембо
  • Брембо за предизвикателствата пред спирачните системи в Сингапур
  • Люис Хамилтън представя пистата Марина Бей в Сингапур
  • Люис Хамилтън преди Гран при на Италия
  • Кратки факти на Брембо за Гран при на Италия
  • Интересни факти за изпускателната система на Уилямс
  • Люис Хамилтън за спецификата на пистата Хунгароринг
  • Brembo с кратки факти за пистата в Унгария
  • Люис Хамилтън представя пистата в Канада
  • Ферари за стратегията на пистата Каталуния
  • Симоне Реста за особеностите на пистата Сахир
  • Хамилтън представя пистата Сахир в Бахрейн
  • Брембо за предизвикателствата на пистата в Бахрейн
  • Хамилтън представя пистата в Китай
  • Предизвикателствата за спирачките в Китай
  • Нико Розберг изкачва кулите Петронас в Куала Лумпур
  • Факти за надпреварата в Австралия, представени от Брембо
  • Фетел за състезателния си дебют с Ферари в Мелбърн
  • Back to the Racetrack
  • Пирели за характеристиките на пистата Интерлагос в Бразилия
  • Интервю без думи на Нико Розберг след състезанието в Сочи
  • Първата обиколка на Себастиян Фетел в Сочи
  • Мерцедес подписа договор с Hugo Boss
  • Пирели за предизвикателствата на пистата в Сочи
  • Пирели тества 18-цолови гуми за F1
  • Трейлърът на документалния филм 1
  • Пирели представят гумите за Гран при на Китай
  • Гумите на Пирели за 2013 г.
  • Дженсън Бътън за Гран при на Бразилия
  • Пирели представят пистата Интерлагос
  • Ферари за Гран при на САЩ
  • Пирели представят пистата до Остин, Тексас
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата в Абу Даби
  • Първа обиколка на пистата до Остин в Тексас – онборд на Дамброзио
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Буд Интернешънъл
  • Пирели представят предизвикателствата на пистата Йонгам
  • Никола Томбазис за подобренията във Ферари
  • Нико Розберг показва промените в W03
  • Исторически кадри на Пирели
  • Силвърстоун - промяната
  • Това е Формула 1!

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Последно качени

  • Рейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова пистаРейс инженерът на Фетел обяснява как Ферари се подготвя за старт на нова писта
  • Верстапен заби болида си в стенатаВерстапен заби болида си в стената
  • Тайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелишТайните на Гран при на Монако - какво рискуваш и какво печелиш
  • Райконен: Пистата в Монте Карло е уникалнаРайконен: Пистата в Монте Карло е уникална

Горещи Оферти