С две световни титли зад гърба си и едва на 25 години Себастиан Фетел без съмнение вече записа своето име в историята на Формула 1.Успехът на всеки в Гран при обаче е пряко свързан не само с неговото собствено развитие, интелигентност или мотивация, а и с работата на екипа му, с развитието на колата, успеха или неуспеха на целия отбор.
В тази посока картината през 2012 г. е не по-малко интересна. Ред Бул очевидно нямат предимството от преди година, а и е доста интересно, че са постоянно атакувани за своите решения. Това са други, смятам интересни теми, които според мен обаче са някак доста виртуални, защото няма ясни обвинения, наказания, а се внасят тълкувания в правилата и се коментира духът им!
Надявам се да ви дадем важни детайли по толкова коментираните казуси, както и да хвърлим светлина към други важни технически иновации в Гран при като двойния DRS на Лотус или развитието на Макларън.
Този път потърсихме лично от шефа на Пирели Пол Хембри и детайли и подробности за толкова обсъжданите гуми на италианската компания във Формула 1, погледнахме и към историята на най-славните двигатели в спорта, която съвсем скоро ще бъде допълнена с навлизането на бъдещето поколение малки по обем агрегати в почти всички популярни състезания.
Към ефективността на модерните двигатели и автомобилна техника изобщо поглеждаме и на страниците за автомобили, а този път безопасността с тях по пътищата се среща и с родния ни спорт, с усилията автомобилните пилоти да помагат на хората в познаването и управлението на автомобила.
Може да купите електронен вариант на броя тук.