Гумите на Пирели категорично се превърнаха в тема №1 във Формула 1. Отново тяхната работа бе определена от шефове и пилоти за най-важния фактор, от който зависи представянето на всеки от отборите в тазгодишния сезон.
Отделяме специално място на тази тема с техническо обяснение за причините, водещи до откъсването на цели късове протектор в част от последните състезания. Разбира се, скандалът, който се завихри и около теста на Мерцедес и Перели след състезанието в Барселона, също заема специално място в този брой, с различния поглед към него от страна на Пирели, Мерцедес и съперниците.
Както и да се тълкуват обаче изпитанията в Барселона, те със сигурност едва ли повлияха много за блестящата победа на Нико Розберг в Монако. За нея ви разказваме отделно, а с постигането й най-ясно пролича превъзходството, което Нико взе напоследък над съотборника си Люис Хамилтън. Но Люис изглежда по-свободен от всякога и откровено говори за проблемите си в друг специален материал на този брой.
Ексклузивно за българската публика пък младият талант Валтери Ботас разказа изключително любопитни подробности за своя път до Формула 1. Мнозина му вещаят шампионско бъдеще, в него вярва и Мика Хакинен, който сам предложил помощта си на своя сънародник.
В друго специално интервю за ClubS1 Нико Хюлкенберг ни разказа за живота си в момента в Заубер с известна доза разочарование, че нещата не са така добри, както му се иска.
Главният инженер на Катерам Джанлука Писанело пък отдели част от своето разграфено време, за да ни разкаже как точно протича един уикенд за хората от инженерния екип, как точно се случват нещата в тренировките, за избора на стратегии и т.н.
Не бих искал да пропусна и историческите материали в този брой – с уникалния разказ за пробива на Ники Лауда в F1, който е плащал своето място в началото на пътя си почти както Макс Чилтън или Шарл Пик. Специалният материал на Паоло дАлесио този път пък е за историята на турбото в Гран при.
Спортът, разбира се, не е само Формула 1 и специално място сме отделили с най-интересните новости в суперколите на Ауди и Тойота за 90-тия Льо Ман, както и на факта защо у нас рали сезонът още не е започнал.