Управлението на болид от Люис Хамилтън не подлежи на съмнение. Мнозина може и да не го харесват по една или друга причина, но никой не поставя под съмнение качествата му зад волана. Люис е не само изключително бърз, но и много добър в намирането на оптималното сцепление, в усета към конкретните ситуации, в разбирането на състезанията, дори в игрите зад кулисите, ако искате.
Именно за карането и усещанията му зад волана имахме възможност да поговорим с Люис за този брой и се надявам, че това, което ни каза, е интересно и ни дава още малко светлина за успеха на британския пилот, когото мнозина смятат за един от най-големите таланти във Формула 1 на всички времена.
Люис често е сравняван със своя кумир – Аертон Сена, а в този брой така се случи, че решихме да се върнем точно 30 години назад в историята към първата титла на великия бразилец.
Любопитно е и още едно сравнение. Уникалният болид на Сена – митичният Макларън-Хонда МР4/4 – е бил подложен на същите съмнения, каквито има винаги към един доминиращ автомобил. Така е и сега, но в центъра на внимание е Ферари SF71H и се опитахме да съберем голяма част от витаещите в падока слухове относно червените коли.
С помощта на нашия колега и приятел Паоло д’Алесио имаме шанс да започнем издаването на поредица от 7 книжки за историята на Скудерията, първата от които имате в този брой. Паоло направи и традиционния разрез на колата на големите съперници от Мерцедес, чийто болид Люис смята за наистина близък до миналогодишния, но все по-добър в много области.