Сезонът не започна както е планирано, дали ще се сбъднат прогнозите
Политическата нестабилност в Северна Африка и Близкия изток наложи отлагането на старта на сезона във Формула 1 за първи път в над 60-годишната история на спорта. Така първенството започва не както е планирано и това е първото събитие, с което ще се помни. Дали ще има и други важни случки за хрониките в него, предстои да видим. Ако се съди от подготовката на тимоветеq вероятно в голяма степен ни очаква поредната голяма битка между идеите на гения Ейдриан Нюи и мозъчния тръст в Скудерия Ферари.
Дали в борбата отново ще се намесят Рос Браун и Михаел Шумахер зависи от новости в колата им за първите състезания и ефектите от тях.
Британският „дрийм тийм“ Макларън с Люис Хамилтън и Дженсън Бътън рискува най-много в проектирането на колите за новия сезон и след серията проблеми английските колеги вече започнаха да питат не отидоха ли твърде далеч в Уокинг със смелите идеи. При всички случаи обаче потенциалът на този тим е толкова голям, че няма как той да не се бори за победите. Разбира се, всичко това е в центъра на нашето внимание в началото на новия сезон, с възможно най-многото подробности, до които успяхме да достигнем за новите болиди и тяхното евентуално бъдещо развитие. За да сме още по-далеч от всички в разкриването на детайлите в света на Формула 1 обаче, от този брой автор на специални материали с великолепни графики на най-важните промени по колите ще бъде не кой да е, а Крейг Скарбъро. Този човек не се нуждае от кой знае както представяне за истинските познавачи на техниката в Гран при.
Навлизайки в сезона, е изключително интересно и настроението в тима на Ред Бул и особено в онази част на бокса, която работи с Марк Уебър. И какъв по-добър начин да се усетим атмосферата около австралийския победител и претендент за титлата през 2010 г. от един разговор с неговия рейс инженер. Ексклузивният поглед на Нико Розберг и Ярно Трули към възможностите на техните екипи в момента пък ни дава още по-добра представа за възможното развитие на състезанията след поредната серия от промени в спорта, свързани с използването на гумите Пирели, системите за отваряне на задното крило и т.н.
Началото на световния рали сезон също е факт и му отделихме специално място с най-важните промени и размествания, които настъпват, както и на състезанията у нас. Преди началото на новото първенство лично шефът на техническата комисия г-н Камен Михайлов ни разказа за промените, а този път надникнахме към подготовката на Петър Гьошев.
Иван Тенчев