Докато голяма част от отборите се забелязват сериозни проблеми в първите два дни, то при Ферари за момента нещата изглеждат доста добре. След като Кими Райконен постигна най-добро време в първия ден, което не бе от особено значение, то във втория ден бе втори с добро количество обиколки. Техническият директор Джеймс Алисън нямаше особени поводи за притеснение след първите си впечатления от турбо техниката.
„Доста съм доволен от това, което видяхме до момента“, заяви в резюме британецът. „Не вярвам да има някакви особени проблеми, които още да не сме открили.“
Това че новият болид на Скудерията има известни дребни проблеми не притеснява Алисън.
„Списъкът с проблемите действително не е къс, но при една напълно нова кола това е нормално. Въпреки това бяхме в състояние да излезем на пистата и да запишем добро количество обиколки. Целта ни в изпитанията тук е да открием, какво работи както трябва и какво не.
По-малкото количество обиколки в сравнение с V8 двигателите не е заради надеждността или нейната липса при новите задвижващи системи. Просто сега сме много по-внимателни, защото идеята е да не направим ненужни грешки.“
Идеята според британеца е да се съберат достатъчно данни на пистата, за да се опознае работата и проблемите на новите системи. Затова разбира се са необходими повече обиколки, за да бъде изградена солидна основа.
„Така например е много важно да оценим правилно охлаждането. В колата има толкова много охладителни течности и всички те трябва да са в определени температури. Това е една важна база за развитие. Всеки един път когато излезем на пистата научаваме по нещо ново. През тази седмица времената не са важни, важно е да се направи достатъчно количество обиколки без особени проблеми. За радост и в двата дни успяхме да изпълним това условие. Екипът ни работи усилено за да се подготви и за другите тестове в Бахрейн, където искаме да продължим развитието си.“