ГП на САЩ след:
Последно състезание: Япония

Верстапен не се притеснява особено от това колко агрегати сменят в Торо Росо

12.08.2018 | Калоян Петров; снимка: Ред Бул Контент Пуул | коментара

Макс Верстапен твърди, че не се притеснява особено от това колко компоненти на задвижващите си системи Хонда са сменили пилотите на Торо Росо досега през сезона. Тимът му Ред Бул ще е с агрегати на японския производител догодина. Споразумението бе обявено през юни, след като в Милтън Кийнс решиха да се разделят с Рено.

Преди Гран при на Унгария Брендън Хартли и Пиер Гасли имаха използвани съответно по 6 и 5 двигателя с вътрешно горене, по 5 турбо и MGU-H, 5 и 4 MGU-K и по 3 батерии и контролна електроника. Това са най-много използвани компоненти за 12-е старта преди лятната ваканция сред всички отбори във Формула 1.

В Ред Бул Даниел Рикиардо бе с 3 използвани задвижващи системи (пълни комплекти), а Верстапен – с по един по-малко мотор, MGU-H, батерии и електроника (по 2). Холандският пилот обаче настоя, че цифрите не са директно отражение за представянето на Хонда.

„Според мен те нямаха много проблеми. В повечето случаи нямаше кой знае какво значение дали ще сложат нов компонент, тъй като се случваше след лоша квалификация например. Не съм особено притеснен. А и има още стартове, в които да разберат агрегатите. Освен това догодина двигателят ще е нов, различно е. Учат се от грешките си. Проблеми се случват и с други мотори, не само с Хонда. Така че не съм твърде разтревожен”, обясни Макс, който особено цветисто изрази разочарованието си от повредата в задвижващата система на своя Ред Бул в Унгария.

Най-добрите резултати на Торо Росо през сезона досега бяха четвърто място в Бахрейн, седмо в Монако и шесто в Унгария – всичките постигнати от Гасли. Хартли два пъти се класира десети – в Азербайджан и Германия.

„Хората не разполагат с цялата информация и понякога не получаваш заслужено признание. Виждат, че някой е 13-и и си казват, че не става... Друг път имаш късмет да си на точното място и вероятно получаваш по-големи похвали от нужното”, обясни Гасли.

Той също така смята, че управляемостта на задвижващата система на Хонда е по-добра от тази на миналогодишния агрегат на Рено, с който кара в последните няколко старта на 2017-а.

„Управляемостта е доста добра и по-постоянна в сравнение с Рено през миналата година. Знаем, че ни е нужен напредък по отношение на мощността, но иначе работата на мотора е наистина добра”, каза той.

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти