ГП на САЩ след:
Последно състезание: Япония

Renault акцентира върху безопасността на пътя с лансирането на „VIVE”

11.10.2018 | Иво Кръстев, снимки Рено | коментара

Вече три години Renault е сред лидерите на българския автомобилен пазар и един от най-големите автомобилни производители в световен план. От години марката насочва вниманието на обществото към безопасността на пътя чрез различни кампании със социална отговорност.

Поредна инициатива е лансирането на моден аксесоар за колани “VIVE”, който засяга проблема с не поставянето на предпазни колани. Според мрачната статистика България е на първо място по смъртност на пътя в Европейския съюз, а между 200 и 300 души загиват годишно, защото са били без предпазен колан.

Renault адресира проблема като превръща предпазния колан в желан аксесоар, изразяващ индивидуалността и естетиката на шофьорите и пътуващите. Аксесоарът VIVE е в колекция от три дизайна, насочени към три ключови целеви групи – мъжки, дамски и детски в партньорство с известни брандове сред съответните аудитории.

Мъжкият дизайн е в партньорство с българския бранд за чорапи Stinky Socks, Със своите представителства в 20 държави на 6 континента марката е утвърдена сред сноуборд и скейтборд ентусиастите по цял свят. Дизайнът на VIVE е вдъхновен от един от най-популярните модели на Stinky – Camo.

Точките на дамския дизайн са дело и запазена марка на модния бранд Muse Shop. Марката е любима на женската аудитория заради своя момичешки стил и индивидуален почерк. Със своите два бутика в София, Muse Shop предлага на дамите да съчетаят предпазния си колан с нежния си тоалет.

Детският дизайн е вдъхновен от българския детски филм „Лили рибката“, представен по-рано тази година. Филмът е удостоен с многобройни награди, сред които "Най-добър Европейски филм" от European Cinematography Awards и „Най-добър игрален филм“ от Международен фестивал на детските филми в Сан Диего и е увлекателно интересен както за децата, така и за техните родители.

Renault цели да развива продукта занапред и да представи още дизайни в партньорство с повече брандове през следващите години. “VIVE” ще се разпространява на препоръчителна цена от 25 лв. в дилърската мрежа на Renault в България, както и чрез дистрибуционните канали на Stinky, Muse Shop и „Лили рибката“.

Препоръчваме ви:

Вашите коментари

Напиши коментар

Правила за писане на коментари

Горещи Оферти