България бе третата страна в Европа и четвърта в света, където бе представен новия Peugeot 508. Това стана в голф клуб Св. София. Клиенти и журналисти имаха възможност да направят и тест на премиум автомобила на марката в сегмент D с дизелов двигател EURO6 2,0 HDI със 180 к.с.
Новият Peugeot 508 е с нова радиаторна решетка, емблематична за бъдещите модели на марката, и разчита на ново оборудване като сензорен екран, камера за движение на заден ход и система за наблюдение на мъртвата зона. С новия PEUGEOT 508 се предлага и новата технология BlueHDi, която съчетавайки селективната каталитична редукция SCR и филтъра за твърди частици с добавки, позволява да се намалят драстично въглеродните оксиди – с повече от 90%, да се оптимизират емисиите на СО2, разходът на гориво и да се премахнат 99,9% от твърдите частици. 508 бе представен за първи път в Лондон на 18 юни, преди броени дни на автомобилните изложения в Москва и Ченгду и днес – в София. В Европа новият Peugeot 508 ще бъде лансиран на 10 септември. С представянето на новия PEUGEOT 508 Марката потвърждава своите силни амбиции в сегмента D.
Освен новата радиаторна решетка, предната част на автомобила се характеризира с предните светлини – фарове, дневни светлини, мигачи, високотехнологични фарове за мъгла – 100% LED. Предният капак е с променен дизайн. Задната част също е с променен дизайн на бронята, което подсилва защитната й функция. Задните светлини на седана също са с променен дизайн, който ги прави по-хоризонтални от преди, независимо дали гледани отстрани или отзад. Червеният опалов оттенък на трите ленти, наподобяващи ноктите на лъв, осигурявависокотехнологична и характерна светлинна идентификация.
Интериорът също е променен. Арматурното табло е със 7-инчов сензорен екран,групиращ по интуитивен начин повечето от функциите на автомобила. Резултатът е, че централният панел сега е с изчистен дизайн, с по-малко бутони. Централната конзола включва нова затворена кутия за съхранение. Таблото е препратка към прецизното часовникарство. То се допълва от прибиращата се пластина на Head-Up дисплей с цветно представена информация.
Предното окачване е независимо, с двойни носачи за дизеловите GT версии, или псевдо MacPherson при другите. Задното е многораменно.
По отношение на двигателите, гамата предлага бензинови и дизелови мотори от последно поколение. При бензиновите двигатели, новият PEUGEOT 508 представя нов Евро 6 двигател: 1,6 THP 165 Stop&Start, съчетан с 6-степенна механична предавателна кутия или с новата EAT6 6-степенна автоматична трансмисия. Този нов агрегат с мощност 165 к.с. позволява намаляване на CO2eмисиите на 129 г/км (6-степенна механична кутия), като най-доброто постижение на предишното поколение бе 144 г/км.
BlueHDi дизеловата технология се затвърждава с лансирането на новия PEUGEOT 508. Новият дизелов двигател 2,0 BlueHDi 180 с 6-степенна автоматична трансмисия EAT6, монтиран в седана, е сертифициран с eмисии на CO2 от 111 г/км, което е едно най-добрите съотношения между мощност и разход на гориво в сегмента.