Начало Други Субару увеличи 3 пъти продажбите си в България

Субару увеличи 3 пъти продажбите си в България

64
0

Японската марка Subaru, чрез своя официален вносител Субару Моторс Трейдинг ЕООД, увеличи три пъти своите продажби за България. След публикуването на официалните данни на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани дилъри в България за продажбите през 2008 г., японската компания вече зае пазарен дял от 0,56% срещу 0,19% преди 12 месеца.

Общият брой на продадените автомобили Subaru през 2008 г. е 300 срещу 101 година по-рано, което е изключителен ръст от 197% за 2008г спрямо 2007г.

Особено впечатление прави и фактът, че въпреки настъпилата криза в края на 2008 г. най-силният месец в реализацията на компанията е декември, през който са продадени 38 автомобила. Преди това най-успешни са били ноември с 32 продажби и юни с 31 реализирани коли.
Изключително добрите резултати се дължат в много голяма степен на излизането на новия Forester, от който са продадени 202 автомобила.
Специален принос за успеха имат и новите уникални дизелови двигатели със срещуположно-разположени цилиндри тип боксер.
Обновеният луксозен SUV – Tribeca също сe радва на специален интерес.
От модела са продадени 49 броя, равномерно през цялата година.

Тези резултати се дължат и на развитието на дилърската мрежата на Субару Моторс Трейдинг, която през 2008 г. вече покрива и географски автомобилният пазар със представителства в София, Варна, Пловдив, Бургас и Габрово.

Впечатляващият резултат на Subaru идва на фона на общо увеличаване на нашия пазар на нови автомобили с около само 5%, което го прави още по-специален.