Тоталната хегемония на Ферари и Михаел Шумахер през последните 5 години доведе до спад на зрителската аудитория в света с над 8% в края на 2004 г.
ФИА за пореден път промени правилата за новия сезон и доколко това ще промени статуквото предстои да видим в следващите месеци.
Все пак, ако хвърлим бегъл поглед върху разместването на пилотите и новите коли, участващи в 56-ия световен шампионат на Формула 1, има основания да се очакват и по-интересни битки и развитие от вече доста пообръгналите съперници на Михаел с явно търсещите всевъзможни пътища техни инженери.
Развоят на шампионата ще е от изключително значение за общото бъдеще на Формула 1 и сегашните начини на ръководство в нея.
В тестовете тази зима, както и на представянията, явно пролича не просто голата амбиция Шумахер и Ферари да бъдат детронирани.
Облеченият вече в бял екип Хуан Пабло Монтоя и Кими Райконен с определено интересния МР4-20 ще са силна двойка.
Новото РеноR25 изглежда съчетание от най-доброто на предишните два модела, а в син овърол вече е и Джанкарло Фисикела.
Уилямс залага на консерватизъм в техниката и младостта на състезателите си, от които може да се очаква всичко.
БАР и Хонда са повече от амбицирани да свалят Ферари, след като бяха така близо на моменти през изминалите месеци. Още повече че и от снимките личи, че италианците ще са единствените, които ще започнат новото световно първенство с кола отпреди 12 месеца.
Внимание заслужават и новите играчи във Формула 1 – Ред Бул и Мидланд, с дебютантите Картикеян и Монтейро. Че победи едва ли ще спечелят, е напълно сигурно, но поне ще освежат спорта със своето присъствие.