Начало Рали Ал Кетби се забавлява в рали „България“

Ал Кетби се забавлява в рали „България“

41
0

Рашид Ал Кетби (ОАЕ) с германската си навигаторка Карина Хеперле с Шкода Фабия R5 продължава да води два етапа преди края на рали „България“. Арабинът няма конкуренция от наши пилоти и буквално се збавлява по етапите. В същото време нашите пилоти се мъчат да оцелеят и да стигнат до финала.

Всъщност в топ 3 освен Ал Кетби са дуетът от Варна Йордан Атанасов – Янаки Янакиев с Мицубиши Лансър Ево 9 на 2:47,7 от арабина, а 3-и с отлично каране са Дилян Станков – Младен Карчев с Рено Клио – на 5:56,0. Четвърти в генералното класиране са Михаил Симеонов Васил Георгиев със Ситроен С2 на 10:22,7. Пети е лидерът в класирането на Хюндай Рейсинг Трофи – Григор Григоров и Даниел Милеков с Хюндай i20 Купе, който е на 11:33,6.

Както личи, на финала на рали „България“, всеки успял да стигне до там ще получи купа. Дори ще останат, купи за догодина. Но това се е дереджето на българския автомобилен спорт. Защото в списъка имаше коли и имена, които не са виждани от години по трасетата.

Както личи, пилотите на Хюндай Рейсинг Трофи пак ще направят състезанието. Първо защото вървят в пакет, второ – те са извън класирането, за да на се „пречкат на големите пилоти“. Затова и днес групичката на пилотите на Хюндай бяха пуснати на 3 минути след другите, на опашката. Очевидно марковият шампионат не е долюбван от тадиционалистите. Същите тези пилоти на Хюндай – младите и неопитните, мачкат „големите асове“ с двойно по-мощни автомобили от техните. Григор Григоров е 5-и в класирането, в 10-ия етап Бялата вода 2 бе 4-и, а в 12-ия – Дюлино бе 3-и. От друга страна колегата му Христо Геров бе пък 3-и на 11-ия Рожден след Кетби и Атанасов.

От състезанието отпаднаха Боян Безус и Димо Бозуков заради повреда в двигателя. Спряха и Костадин Щерев – Николай Арабаджиев със Субару Импреза, Марко Стойчев – Йордан Батаклиев с Мицубиши Лансер Ево 9 и Антон Титов и Венци Мирчев със Ситроен DS3.