Може и да ви се стори странно, че избрахме именно темата за развитието на аеродинамиката за корица на априлския ни брой тази година, но според мен имаме пълни основания да акцентираме върху нея, защото, както изглежда, точно детайлите в тази област ще определят успеха. Ясно е, че Ферари и Макларън са стъпка преди другите, но също така е ясно, че те – другите – са малко по-близо от преди година. При това зад водещите два отбора ври и кипи и затова с такова внимание разглеждаме всеки компонент в носа, крилата и т.н.
При всички случаи обаче докато този сезон се очертава като заключителен за едно статукво във Формула 1, настъпва един нов период, период без много електроника, от догодина и без много изменения в самата аеродинимака. Период, без личности като Жан Тод, Рон Денис и… кой знае – Макс Мозли.
Затова естествено отделяме специално място на оттеглянето на Жан Тод от ръководството на Скудерия Ферари и сърдечния му анализ в Малайзия, на който бяхме по традиция и ние.
В същото време новото поколение от лъвчета във Формула 1 расте с всеки изминал ден и понеже времето е тяхно ви срещаме на живо и екслузивно на четири очи с цели четирима от тях – Казуки Накаджима, Нико Розберг, Адриан Сутил и Тимо Глок.
Разказът на шефовете в Бриджстоун за това какво се случва с гумите – този изключително важен компонент през 2008 г. – е друг специален материал от пистата с детайли, които ще са важни за целия световен шампионат напред.
Но понеже светът не е само Формула 1, сме благодарни на хора като Ричард Груев, които следват нашите български пилоти по света и ни и изпращат специални репортажи дори за тяхната подготовка на прочути писти като Монца.
В рали секцията ни този път гост е не друг, а четирикратният шампион Себастиен Льоб в ексклузивно интервю за нашето списание.
Иван Тенчев
Коментари