Фернандо Алонсо и Юки Цунода използваха трета задвижваща система от началото на сезона в първата тренировка за Гран при на Австралия. Така двамата вече са използвали максималния брой разрешени двигатели още в третия кръг на шампионата като при следваща промяна те ще бъдат наказани.
Цунода смени две задвижващи системи в Саудитска Арабия. Първата промяна бе направена след като японецът не можа да вземе участие в квалификацията. Чисто новият му двигател обаче се повреди преди началото на надпреварата в Джеда и му попречи да стартира в състезанието. Така от Алфа Таури бяха принудени да сложат трета задвижваща система в Австралия.
Фернандо Алонсо пък използва различни двигатели в Бахрейн и Саудитска Арабия. Вторият от тях се повреди по време на последното състезание, което доведе и до отказването му по време на надпреварата. Освен това, в колата на испанеца ще бъдат поставени нови MGU-K и MGU-H.
В първата тренировка за Гран при на Австралия пък Себастиан Фетел спря на пистата към края на сесията също с повреда в двигателя. От Астън Мартин потвърдиха, че неговата задвижваща система също ще бъде сменена.
Fireman Seb made his return in Australia 🧯
Here’s hoping he’s back on track in second practice! 🤞#AusGP #F1 pic.twitter.com/SLYghXNqjT
— Formula 1 (@F1) April 8, 2022