Начало Автомобилни новини Audi allroad shooting brake – комбинация от allroad и e-tron

Audi allroad shooting brake – комбинация от allroad и e-tron

71
0
Audi,Audi allroad shooting brake

Забележителен и футуристичен е новият концептуален модел на Audi – Audi allroad shooting brake е събрал най-доброто от гените на allroad автомобилите на марката и от предстоящите да се появят e-tron хибриди. Автомобилът ще е в центъра на изложбената площ на бранда на салона в Детройт.

В дизайна на концепцията са вплетени множество елементи, които ще се влагат в бъдещите коли на Audi. Екстериорът е елегантен, със забележителен характер. Хибридното задвижване е колкото мощно, толкова и ефективно.

Този концептуален модел съчетава привлекателност, висока e-tron Quattro технология с 300 kW при само 1,9 л/100 км разход и изключителни електронни приложения – коментира развойният шеф на Audi професор доктор Улрих Хакенберг. – В този автомобил представяме съвсем реалното бъдеще на колите.

Колата е мислена за хора с активен начин на живот. В нея се виждат последващото развитие на елементи от друга забележителна концепция – Sport quattro.

Audi allroad shooting brake е с база от 2,51 м. Дължината му е 4,3 м, ширината – 1,85 м, а височината – 1,41 м. Екстериорът е обмислен така, че колата да изглежда като излята – едно цяло. В този модел за първи път са комбинирани елементи от allroad и e-tron автомобили.

Вътрешното пространство е голямо. Предните седалки са спортни и предоставят на шофьора и пътника до него оптимално разположение на тялото. Достъпът на задните е улеснен максимално. При сгъването им се създава багажен отсек с равен под, в който се отваря пространство за доста голямо количество багаж, спортно оборудване и т.н.

Интериорът е решен в антрацит и скално сиво.

Поглед отгоре към панела с инструменти пък показва, че той прилича на крило на самолет, оформено с оглед философията на марката за дизайн, спортна елегантност и лекота на управление.

Автомобилът ускорява до 100 км/ч за 4,6 сек (при тегло от 1600 кг). Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Управлението може да се осъществява в три режима. При EV приоритет има електричеството. Другите варианти са Hybrid и Sport mode, като имената подсказват основните им характеристики – ефективност на задвижването или максимално спортно усещане.