Начало Други Ауди, Порше и Тойота – три концепции в битката за тазгодишните 24...

Ауди, Порше и Тойота – три концепции в битката за тазгодишните 24 часа на Льо Ман

87
0
24 часа на Льо Ман

Три различни концепции участват в тазгодишната битка за 24 часа на Льо Ман.

Ауди, Порше и Тойота вече премериха сили в квалификацията, но истинската борба предстои. В нея най-добре ще проличи чий вариант е най-успешен за денонощната надпревара.

Това ще е седмият ми Льо Ман и съм научил един урок: че не можеш насила да спечелиш това състезание. Льо Ман ти позволява да победиш. Затова просто ще търся собствения си ритъм по време на надпреварата. Трябва, разбира се, да натискаш максимално, но е интересно какви ще са стратегиите с гумите – те също могат да са решаващ фактор. В крайна сметка е необходимо да си на ниво, да взимаш правилните решения за настройките и да откриеш ритъм. Необходимо е да се пазиш от трафика, да не надигаш много глава и да не спираш да натискаш. Тогава ще видиш дали Льо Ман е достатъчно добър с теб, за да ти позволи да спечелиш – заяви Алекс Вурц.

 

Ауди R18 e-tron quattro

Порше 919 Hybrid

Тойота TS040 Hybrid

Енергиен клас

2 мегаджаула

Енергиен клас

6 мегаджаула

Енергиен клас

6 мегаджаула

Двигател

Дизел, V6 с директно впръскване и 1 турбо, 4 л

Двигател

Бензин, V4 с директно впръскване и 1 турбо, 2 л

Двигател

Бензин, V8 атмосферен, 3,7 л

Мощност на двигателя с вътрешно горене – 537 к.с.

Мощност на двигателя с вътрешно горене – > 500 к.с.

Мощност на двигателя с вътрешно горене – 520 к.с.

Мощност на хибридната система – 230 к.с.

Мощност на хибридната система – 250 к.с.

Мощност на хибридната система – 480 к.с.

Система за генериране на енергия – 1

Система за генериране на енергия – 2

Система за генериране на енергия – 2

Система за генериране на енергия – ERS-K на предните колела

Система за генериране на енергия – ERS-K на предните колела, ERS-H – от турбото

Система за генериране на енергия – ERS-K на двете оси

Съхранение на енергията – маховик

Съхранение на енергията – батерия

Съхранение на енергията – суперкондензатор