Начало Автомобилни новини Audi RS4 Avant Nogaro selection – нов прочит на класиката Avant RS2

Audi RS4 Avant Nogaro selection – нов прочит на класиката Avant RS2

350
0
Audi Avant RS2,Audi RS4 Avant Nogaro selection

Преди вече почти двадесет години Audi разми границата между луксозната лимузина и екстремния спортен автомобил с Audi Avant RS2 и немският производител реши, че е време за следващия представител на марката с някои от най-забележителните й характеристики. Audi RS4 Avant Nogaro selection ще дебютира на международния автомобилен салон в Женева, като ще е в отличителен син цвят и с ексклузивно оборудване. Колата ще излезе на пазара в Европа по-късно през 2014 г. като лимитирано издание.

Внимателно създаденото Nogaro синьо с перлен ефект е най-ярко видимата почит, отдадена към класиката RS2. Отделни компоненти от колата са в матирано или лаково черно.

Двигателят на забележителния модел е атмосферен, V8, 4163 куб. см. Този 4,2 FSI е с мощност от 450 к.с. и максимален въртящ момент от 430 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч се случва за 4,7 сек, а максималната скорост е електронно ограничена на близо 280 км/ч. Работено е упорито по разхода на гориво, като седемстепенната S tronic трансмисия допринася за икономията му. Шофьорът може да използва автоматичен режим за смяна на предавките или сам да извършва това действие посредством скоростния лост или монтирани на волана планки.

Audi RS4 Avant Nogaro selection е с програма за електронен контрол – Electronic Stabilisation Control (ESC), позволяваща спортен режим на управление. Тя може да бъде и напълно изключена при желание от страна на водача.

Интериорът е внимателно изпипан, като черна кожа например контрастира със сини шевове. Акценти са поставени на множество места във вътрешното пространство.

Audi RS2 от 1994 г. е първият RS модел на малката, комбиниращ подходящо за ежедневно използване поведение с динамичен, спортен характер. Автомобилът полага основите на цяло семейство модели, съсредоточени върху представянето на пътя. Audi развива RS2 в сътрудничество с Porsche, като сглобяването му се извършва в Щутгарт-Цуфенхаузен.