Audi спечели престижния златен приз за ефективна реклама на церемонията за международни Effie награди в Ню Йорк.
Със злато беше отличена рекламната кампания „Земя на куатро”. България е една от държавите, в която кампанията беше адаптирана и посланията и бяха съобразени с регионалните специфики на пътищата и климата, с особеностите на зимните курорти.
Кампанията стартира през 2012 г. през класическите канали принт и телевизия, като в последствие се разшири чрез представянето на марката в зимните спортове както и други нетрадиционни медии.
Audi е първият немски автомобилен производител, който получава една от най-престижните награди в рекламната индустрия. С нея кампанията „Земя на куатро” бе призната за една от най-ефективните маркетингови идеи в света. Чрез присъждането на Effie журито отбелязва креативността и резултат от рекламната комуникация. Рекламата за представянето на новия Audi A3 Sportback пък бе сред номинираните.
– Тази награда е огромна чест и е особено удоволствие за нас да я приемем, защото тя обобщава подхода ни в бизнеса: да постигнем максимално влияние чрез креативни, прогресивни идеи и да ги прилагаме ефективно – отбеляза шефът на маркетингови комуникации в Audi Джовани Перосино по време на церемонията в Ню Йорк.
Кампанията, спечелила златно Effie, отдава почит на изключителната история на quattro концепцията, върху която Audi продължава да работи до ден-днешен. От дебюта на „Ur-quattro” през 1980 г. досега компанията е произвела и продала над 5,9 милиона автомобила с такова задвижване. Шестмилионното Audi с quattro ще слезе от поточните линии само след няколко седмици.
През 2013 г. Audi има продадени повече автомобили със задвижване на четирите колела, отколкото който и да е друг премиум бранд. Около 44% от потребителите на марката – почти 1 от всеки двама – сега избира версия с quattro.