Начало Избрани Байер: Не направихме достатъчно анализи на последните подобрения в автомобила

Байер: Не направихме достатъчно анализи на последните подобрения в автомобила

802
0
Петер Байер
Петер Байер, снимка Ред Бул Контент Пуул

Петер Байер коментира спада във формата на Виза РБ. Според австриеца, отборът е избързал да въведе последните подобрения в болида и не е направил достатъчно анализи. Байер добави, че инженерите на Виза РБ продължават да работят здраво, за да подобрят представянето на VCAPRB 01.

Виза РБ представи сериозен пакет с актуализации в Барселона. Мнозина анализатори дори го нарека „Б-версия“ на настоящия болид. Новостите включваха сериозно ревизиран под, нов капак на двигателя, както и въздушни кутии и задно крило. Целта на тези новости беше да подобрят скоростта на болида и да позволят на Даниел Рикиардо и Юки Цунода да се борят за по-предни позиции.

За съжаление, надеждите на тима, че новостите ще представянето на болида, не не се оправдаха. Екипът на Виза РБ спечели общо две точки в последните два старта и се отдалечи от Астън Мартин. В същото време Хаас се доближи до базирания във Фаенца отбор

CEO-то на Виза РБ Петер Байер коментира подобренията, забавили скоростта на автомобила. Според него, развитието на РБ последно време е „смущаващ провал.“

„Продължихме да настояваме във фабриката да въведем отново ъпгрейд, при това едно състезание по-рано. Първоначално планът беше да го докараме тук“, сподели Байер.

„По-рано тази година поехме риска да докараме голям ъпгрейд в Маями, който ни помогна да направим стъпка напред. Затова решихме, че е по-добре да ги докараме още в Барселона. Натиснахме инженерите много силно.“

„Не направихме достатъчно анализи на последните подобрения в автомобила. Трябваше да отделим повече време, за да прегледаме всичко и да бъдем сигурни какво ще ни донесат тези нови части.“

„Може би това беше един смущаващ провал но ние си взехме поука от него. Върнахме се обратно във фабриката. После пуснахме много различни пакети и на двата автомобила, за да съберем повече данни“, добави главният изпълнителен директор на Виза РБ.

В Австрия отборът пусна автомобилите си с разделени спецификации, за да разбере по-добре защо подобренията в Барселона не успяха да оправдаят очакванията. Отделни конфигурации бяха използвани и в спринтовата надпревара. Според Лоран Мекис, така отборът е успял да събере повече информация и да разбере какви са били проблемите на новия пакет

„През тези няколко дни след Барселона, всички във фабриката и на пистата работиха усилено, за да разширят разбирането ни за актуализациите, които въведохме в Испания като част от нашата агресивна програма за развитие“, коментира Мекис.

„Тази работа продължи и по време на единствената свободна тренировка в Австрия. Спринтът също ни предостави ценни данни.“

„Никога не е идеално да се прави сравнение на спецификации по време на спринтов уикенд. Въпреки това сметнахме, че това е необходима инвестиция за нашето краткосрочно бъдеще. Екипът и пилотите свършиха много добра работа, като подготвиха възможно най-добрата конфигурация за събота и неделя“, добави ръководителят на Виза РБ.

Малко преди старта на рейс уикенда в Силвърстоун Джоди Еггинтън разкри, че резултатите на отбора в Австрия са довели до оптимизиран аеродинамичен пакет, който ще се използва и от двата автомобила.

„Като последен етап от тройката надпревари, Силвърстоун е пред нас съвсем скоро след много интензивния уикенд в Австрия. Ние ние научихме много за последните ни усъвършенствания в Австрия. Благодарение на това сега успяхме да се обединим около един оптимизиран аеропакет за Силвърстоун“, обясни Егинтън.

„Също така беше добре да видим, че резултатите от тези експерименти се отразяват директно в нашия процес на развитие на аеродинамиката. Убеден съм, че това ще донесе осезаема полза за следващите планирани актуализации на аеродинамиката“, добави техническият директор на Виза РБ.