На фона на разтърсилите Формула 1 събития през последната година, спечелването на световната титла от Дженсън Бътън бе една от добрите новини.
Симпатичинят британец поне е добър посланик на спорта – приятен, усмихнат, с афинитет към живота. Напомня на класическите, истинкски шампиони. Точно от тази гледна точка решихме да погледнем към Дженсън след спечелването на короната и да се докоснем още въднъж до емоцията, която преживяха заедно с тима и Рос Браун.
В голяма степен и откровенията на Фелипе Маса за случилото се след ужасния инцидент в Унгария също ни донесе положителен заряд, но обявеното напускане на Гран при от Тойота и Бриджстоун ни върна на земята.
Рено също се събраха да заседават дали да не си тръгнат и макар официално да не обявиха нищо, е ясно, че вероятно търсят начин да го сторят.
Така при положение, че очевидно Гран при се връща към една отминала епоха, решихме да отделим малко повече място за онези, които ще трябва да заемат освободените места – като новият екип на Лотус и завръщащият се в спорта Ники Уирт.
Спечелването на 6-ата поредна титла от Себастиен Льоб в ралитата е друг исторически акцент, макар и едва от изминалия месец, както и първото участие на двама българи в GP2. Eстествено потърсихме специален, по-дълбок анализ на събитията от самия бокс на единят от нашите пилоти, за да успеем да отговорим на вашето ниво за познаване на темите.
Надявам се, че ще бъдете заинтригувани и от нашата гледна точка към един от най-уникалните автомобили на пазара днес – Порше Панамера, както обаче и от новото Поло на Фолксваген или спортната Инсигния OPC.
Иван Тенчев