Формула 1 преживява истински ренесанс като спорт – изминалите стартове от световния шампионат покачиха неимоверно адреналина на всички, обичащи Гран при. На Нюрбургринг на почетната стълбичка се качиха представители на три различни отбора, което се случи за пети път в седем старта. Блясъкът, конкуренцията, борбата до последната обиколка на пистите оформиха невероятен спектакъл, за какъвто се разказва в легендите на шампионата. С идването на лятото не само температурите навън, но и градусът на напрежението в F1 се покачва скокообразно.
Фернандо Алонсо вече е с 32 точки аванс пред втория във временното класиране на пилотите и чудесното му представяне до момента е поводът да потърсим неговата гледна точка. Отделили сме специално място и на Ярно Трули и промените, настъпили в живота му след присъединяването му към екипа на Тойота.
Представяме ви също така последните новости около най-прогресиращите два отбора в момента – Макларън и Уилямс. Сребърните стрели взеха победата в Монако, но на Нюрбургринг решението им да задържат Райконен на пистата бе оспорено от мнозина. Въпреки това в тима са уверени, че МР4-20 е на нужното ниво и ще продължат да се борят. Колегите им от Уилямс пък бързо напредват в подобряването на FW27 и подиумите в последните стартове са явният резултат от усилията им.
Връщането ни в историята този път е разказ за това как карбоновите спирачки се наложиха във Формула 1. Заедно с това ви представяме и воланът на Макларън – постижение на високите технологии в съвременната Гран при. Запознаваме ви и с поредната легенда на ралитата – Алпин Рено, както и се опитваме да намерим отговора на въпроса защо финландците са толкова успешни състезатели в другия голям световен шампионат в автомобилния спорт.
Иван Тенчев