Начало Автомобилни новини BMW ConnectedDrive Stores улесняват дигиталните услуги

BMW ConnectedDrive Stores улесняват дигиталните услуги

42
0

При BMW свързаността между водача, автомобила и заобикалящата среда става все по-проста, индивидуална и гъвкава: всеобхватната гама от дигитални услуги на BMW ConnectedDrive вече могат да бъдат заявени и актуализирани по интернет чрез BMW ConnectedDrive Store от домашния компютър или от автомобила. Само след няколко минути услугите са на разположение в автомобила.

След успешното въвеждане на пазара на BMW ConnectedDrive Stores в Белгия, Люксембург, а от лятото и в Германия от октомври 2014 година от пролетта на 2015 година тя ще се предлага и в САЩ.

След въвеждането на BMW ConnectedDrive Stores богатата гама от Connectivity-решения може да бъде поръчана по интернет чрез портала „My ConnectedDrive“. Освен това Services & Apps могат да бъдат поръчани и директно от автомобила чрез менюто на BMW ConnectedDrive. Така например RTTI (Real Time Traffic Information) с информация за трафика в реално време може да бъде активирана докато водачът е в задръстване и не може да разчита на точна и актуална информация за движението по радиото.

В автомобила Store има собствен раздел в менюто на ConnectedDrive респективно BMW Online, който може да бъде избран чрез контролера на iDrive. Той се управлява също толкова лесно като познатите Smartphone-Stores и показва всички ползвани и налични услуги. След като клиентът въведе паролата в клиентския портал, услугите – дори и с гъвкави срокове – могат да бъдат заявени директно и скоро след това са на разположение в автомобила.

Основна предпоставка за ползването на BMW ConnectedDrive Stores е само базовата свързаност чрез монтирана в автомобила SIM-карта. В САЩ тя е част от серийното оборудване на всички автомобили BMW. Монтираната в автомобила SIM-карта е и предпоставка за интелигентното аварийно телефонно обаждане, което при инцидент установява връзка с BMW Callcenter. Дори и в чужбина служителят установява контакт с пътниците на родния им език и се грижи да бърза и всеобхватна помощ. Благодарение на автоматично предадените данни при интелигентното аварийно телефонно обаждане е възможно и разпознаване на тежестта на инцидента. По този начин е възможно спасителите да получат важна информация, дори и когато пътниците не реагират на въпросите на служителя на Callcenter-а. За да може да се помогне и на други участници в движението, например като първа помощ на мястото на инцидента, интелигентното аварийно телефонно обаждане може да бъде активирано и ръчно, като и в този случай осигурява значително по-висока сигурност.