Карло Санти ще бъде новият състезателен инженер на Кими Райконен, съобщава Motorsport. Наскоро досегашният такъв Дейв Грийнууд напусна Скудерията. Той ще се присъедини към екипа на Мейнър в Световния шампионат за издръжливост (WEC).
Досега Санти беше инженер на Кими по анализа на данни, а сега ще бъде повишен в работата си с финландеца, който ще кара за 5-а поредна година за екипа от Маранело.
В резултат на напускането на Грийнууд, в тима се очертават няколко структурни промени. Шефът на операциите на пистата Диего Йоверно ще бъде преместен на друга позиция, като неговата длъжност ще бъде поета от главния инженер Джок Клиър и Клаудио Албертини.
Албертини преди беше отговорник по връзката с клиентските отбори Хаас и Заубер, които получават задвижващи системи от Скудерията. Ролята на шеф механик се очаква да бъде поета от Кристиан Корадини, който работи във Ферари от няколко години.
В същото време програмата за млади пилоти на Ферари ще бъде подсилена от бившия инженер на Торо Росо Марко Матаса, който ще работи заедно с Масимо Ривола.