Начало Moto News Чекинело за LCR, Кръчлоу и отбор с два мотоциклета

Чекинело за LCR, Кръчлоу и отбор с два мотоциклета

77
0

Само два дни, след като обяви, че Кал Кръчлоу ще кара за неговия тим догодина, Лучо Чекинело говори пред motogp.com за подписването на договор с английския пилот и плановете да стартира с два мотоциклета през сезон 2015.

От началото на следващата година, базираният в Монако отбор сменя името и цветовете си, като ще се казва CWM-LCR Honda. Но не само присъединяването на Кръчлоу е новост. Другата новина, казана от Чекинело е намерението му да стартира и със мотоциклет от спецификация Open, заедно с байка на Кръчлоу, който е от категорията Factory.

– Кога реши да се съсредоточиш върху Кръчлоу и как се развиха преговорите?

Нашата цел винаги е била да имаме амбициозна програма за следващата година. Тази мечта се превърна в реалност, благодарение на новия ни британски спонсор CWM – един от лидерите във финансовия сектор. Подписахме договора в края на юли и още тогава знаехме, че има възможност да участваме с два мотоциклета. Спонсорът потвърди желанието си за нас да кара Щефан Брадъл, на когото направихме предложение в края на юли. Той ни каза, че му е необходимо повече време, защото искаше да направи оценка на всички оферти, които е получил. Осъзнах, интересът му към нас се колебае и не исках нашият нов спонсор да губи интерес. Така започнахме да преглеждаме топ пилотите на пазара, да правим проучване на всички опции. Сред тях беше Кал Кръчлоу. Ние вече бяхме осъществили контакт с мениджъра му Боб Мур в началото на юли. След като възобновихме преговорите, той се съгласи с всички условия много бързо, в рамките на няколко дни.

– С какво ви спечели Кръчлоу, за да го изберете?

През 2013 г., Кал имаше отличен сезон с четири подиума и две първи позиции с Monster Yamaha Tech 3. Затова вярвах, че е отлична алтернатива на Щефан, въпреки че сега има труден сезон с Ducati. Той не се чувства така удобно на този байк, както беше с Yamaha. Вярвам, че с него нашия тим ще се върне на високи позиции и целта ни е да бъдем сред най-добрите.

– За колко сезона е новия договор с Кръчлоу? Как ще бъде приет той от техническия екип?

Договорът с Кал е за сезон 2015 г.; След това има опция от наша страна за 2016 г., която се основава главно на резултатите. Естествено, страна е и HRC. Що се отнася до техническия персонал, ние ще започнем да работим в тази посока от Индианополис нататък.

– Може ли отсега да кажеш с колко мотоциклета ще работите през 2015 г.?

Ние вече имаме един мотоциклет Factory Option и ще търсим още един от спецификацията Open. Въпреки това, тепърва ще потвърдим програмата и пилота, който ще използваме. Нашият приоритет бе да има Factory мотор и конкурентен пилот, по желание на спонсора.

– Някои слухове от падока продължават да свързват лидера в Moto3 Джак Милър с LCR MotoGP…

Джак Милър със сигурност е разговарял с Honda, но аз не съм наясно с тези преговори. След като програмата бъде определена, със сигурност HRC ще го постави в една от наличните позиции. LCR ще бъде една от възможностите, но това решение ще взето по-късно от други хора.

– Това означава ли, че след три сезона, ще се откажете да работите с Щефан Брадъл?

LCR съществува от 1996 г. и без съмнение, Щефан е пилотът, с когото сме работили най-добре. Той е много сериозен, точен и чувствителен човек, който е показал, че е в състояние да разработи мотора и да покаже постоянни резултати. В много случаи той ни донесе ценни точки, много емоции и се надявам да изпитаме още много повече до края на сезона. Щефан е пилот, който винаги ще остане близо до сърцето ми.