От Ферари и Макларън потвърдиха, че техните болиди ще бъдат оборудвани със система KERS по време на уикенда в Монако.
Рено и BMW Заубер решиха да не ползват своите относително спорни варианти на технологията за регенериране на енергия на уличното трасе, известно със завоите и кратките си прави.
„Любопитно ми е да видя симулация, при която в Монако ще си по-бърз с KERS“ – каза Пат Саймъндс от тима на Рено.
Предполага се, че вариантът на Макларън Мерцедес е най-добрият от появилите се четири досега, но дори и Хейки Ковалайнен призна, че предимството в Монако е спорно.
„Един от въпросите е дали действително ще можем да я ползваме, за да изпреварваме други коли – както винаги обаче, KERS ще бъде от наша полза. И все пак в Монте Карло всичко е възможно“ – каза финландецът.
В официално съобщение Ферари се съгласиха, че предимството на KERS ще бъде „по-ограничено“ в Княжеството в сравнение с традиционните писти.
„Но с оглед на това, че F60 е създаден около KERS и това е заложено в разпределението на масата му, то е логично да я ползваме, независимо колко малка е ползата“ – допълват от италианския тим.