Начало Автомобилни новини Chevrolet развива и усъвършенства гамата си от автомобили

Chevrolet развива и усъвършенства гамата си от автомобили

34
0

Chevrolet ще покаже множество подобрения, свързани с безопасността и комфорта в гамата си от модели, на международното автомобилно изложение във Франкфурт. Сред ярките стилистичните изяви може да се открие новата серия SparkBubble, който ще накара още повече клиенти да станат фенове на най-популярния модел на Chevrolet в Европа.

Не спираме да се стараем да осигурим на клиентите си колкото се може повече стойност за парите които плащат – отбелязва д-р Томас Седран, президент и управляващ директор на ChevroletEurope. – Тази годинадобавяме нововъведения при ChevroletMyLinkсистемите и повече технологични решения, свързани с безопасността и комфорта към гамата си – сред тях нови двигатели с по-ниски емисии като например 1.7-литровия дизелов агрегат с 99 г CO2 накм при Chevrolet Cruze.

На определени европейски пазари, клиентите ще могат да поръчат новия SparkBubble, специална серия на популярния градски автомобил. Той разполага със спортни брони, странични лайстни на праговете, 15-цолови бели лети джанти, както и закачливи бели или розови надписи Bubble на предните калници. Централната конзола в интериора е оформена така че да съответства на ведрата цветова комбинация на екстериора. Седалките са облицовани с кожа.

Клиентите, които възнамеряват да си купят Aveoсъс система ChevroletMyLink, включваща комуникационно свързано радио, могат да разчитат и на възможност за оборудване с камера за обратно виждане. Устройството е свързано със седеминчовия екран с висока резолюция на радиото и улеснява маневрирането в тесни паркоместа правейки го по-безопасно и комфортно. По-високите нива на оборудване на Chevrolet Aveoще се сдобият с стилни LEDмигачи интегрирани във външните огледала.

С новата моделна година, Cruzeще се предлага с два различни MyLinkрадиоприемника, всеки от които осигурява възможност за безпроблемно интегриране на съдържанието на смартфона. В допълнение към съществуващото комуникационно свързано радио ChevroletMyLink, новата система MyLinkс базирана на иконки меню ще се предлага за по-високите нива на оборудване.

От есента, ще се предлага избор от четири бензинови двигателя за всички разновидности на Cruze – 1.4(100 к.с./75 кВт), 1.4 turbo (140 к.с./103 кВт), 1.6 (124 к.с./91 кВт) и 1.8 (141 к.с./104 кВт). Дизеловота гама ще включва актуалния 1.7 литров агрегат (130 к.с./ 96 кВт) и 2.0 (163 к.с./120 кВт), които ще бъдат допълнени с вариант със 110 к.с. (81 кВт) на по-малкия мотор. Той има най-малкия въглероден отпечатък – само 99 г/км измежду всички двигатели предлагани за Cruze.

За новата моделна година, Orlandoще се предлага също съсSideBlindSpotAlert. Системата използва ултразвукови датчици които установяват приближаващи автомобили в мъртвата зона и предупреждава водача с помощта на светлинен сигнал във външните огледала за обратно виждане.В допълнение, Orlandoще направи паркирането в градовете по-удобно, благодарение на авангардния асистент за паркиране AdvancedParkingAid, предлаган за по-високите нива на оборудване. Системата идентифицира подходящите места за паркиране при ниска скорост на движение и дава на водача инструкции как да завърта волана на автомобила.

Интеграцията на смартфон ще бъде възможна с новото, базирано на иконки комуникационно свързано радиоChevroletMyLinkсъс седеминчов пълноцветен, управляван с докосване екран с висока резолюция. Новото радио ще се предлага стандартно и, в зависимост от нивото на оборудване, пакетът може да включва камера за обратно виждане и интегрирана навигационна система.

Продажбените центрове на Chevroletв Европазапочнаха да предлагат усъвършенствана версия на задвижваният от двулитров дизелов двигател Malibu. Вариантът с механична трансмисия е стандартно оборудван със старт-стоп система и намален разход на гориво – 4.7л/100 км в комбиниран цикъл, с емисии на CO2 от125 грама на километър. Другите подобрения включват камера за обратно виждане на по-високите нива на оборудване, както и авариен стоп сигнал за всички нива на оборудване, активиращ се по време на интензивно спиране в критични ситуации.