От лансирането си на българския пазар през 2006 г., марката Dacia бързо набира популярност и заема първо място по продажби на нови автомобили. Renault следва успеха на Dacia, благодарение на пълното обновяване на продуктовата гама, започнало с Renault CLIO през 2012 г.
Пазарното представяне в България е в унисон с глобалните резултати на Groupe Renault – продадените автомобили в световен план за 2018 са с 3,2% повече спрямо предходната година, достигайки обем от 3,9 милиона автомобила.
Успешна първа година за новата Dacia Duster и 6-а поредна лидерска позиция за Dacia
След пет години безапелационен успех, 2018 беше предизвикателна година за Dacia, но марката запази първо място по продажби на нови автомобили в България.
През февруари в България беше лансирана новата Dacia Duster с изцяло обновени интериор и екстериор. Проектиран от българина Емануил Клисаров, екстериорът на новия Duster запазва духа на предшественика си, но добавя усещане за по-мощен и открояващ се SUV автомобил.
Технологичните новости и достъпната цена създават допълнителни предпоставки за рекордното пазарно представяне на новия модел. Dacia Duster отбелязва най-успешната си година на българския пазар като от лансирането си през февруари реализира продажби от над 1000 автомобила и бележи ръст от над 15% спрямо предходната година.
Рекордни продажби и безпрецедентно лидерство в LCV сегмента за Renault
Renault отбелязва най-добрите си пазарни резултати за последните пет години благодарение както на нестихващия интерес към най-продаваните модели на марката – CLIO и CAPTUR, така и на продължаващия успех на Renault MASTER като флагман на лекотоварната гама на марката. Множеството решения в помощ на бизнеса Renault PRO+, включващи конкурентна гама лекотоварни автомобили и специални услуги за корпоративни клиенти, дават своето отражение в безапелационния успех на Renault MASTER. Продажбите на модела за 2018 г. се увеличават с над 28% спрямо предходната година и достигат до най-високия си обем за последните пет години.
2018 беше ключова година за Renault Sport. Три години след лансирането на четвъртото поколение MEGANE, Renault представи спортния модел MEGANE R.S. След като направи своята бляскава премиера пред българската публика с уникално интерактивно 3D мапинг, автомобилът срещна широка популярност и търсене на пазара на нови автомобили.
Renault ZOE също се радва на добро пазарно представяне след успешното партньорство с Българско председателство на Съвета на Европейския съюз, в рамките на което 15 електромобила превозваха делегати с 0 вредни емисии.