Към новата си емблема Dacia прибавя и нов слоган. “Всичко. Точно.” са думите, с който ще се свързват колите Dacia у нас през следващите години. Dacia е марка, чиято философия се различава от всички останали на европейския пазар. Румънските автомобили са достъпни, надеждни, с отлично съотношение цена/качество. Това се дължи на факта, че са оборудвани с функции, които са наистина необходими и търсени от клиентите. Нищо повече! От значение е и ниската цена на труда, тъй като заводите са в Румъния, Алжир и Мароко и т.н.
Лоялни клиенти
Dacia се похвали, че към момента лоялността на клиентите е 55%. Това е с 10% повече от средното за автомобилния сектор. Автомобилите запазват цената си при повторна продажба. Тя е с 10% по-висока от обичайното, а собствениците ги използват средно 8,6 години при 6,4 години средно за Европа. Dacia е номер 1 по продажбите в България от 2013 до 2021 година включително. Основната заслуга за това е на моделите Dokker (не се предлага вече), Duster и Sandero.
Двугоривни (LPG) решения
За да намали вредните емисии, Dacia залагаше до сега на двугоривните (LPG) решения. 48% от продажбите на модели от гамата са с Eco-G двигател, който има фабрична газова уредба за пропан-бутан. При Sandero това са 68% от продадените коли, а при Logan – 72%.
Първият електрически модел на румънците е Spring – най-евтината електрическа кола на европейския пазар. Тя предлага до 300 км среден градски цикъл (WLTP). Това е повече от достатъчно при положение, че средно европеецът минава дневно по 30 км в града. Скоро се очаква да започнат продажбите и на електрическата Dacia Spring Cargo. Това е версия с 1 плюс 1 места на пътническия електромобил.
Близко бъдеще
Съвсем скоро започнаха поръчките на новия 7-местен модел Jogger. През следващата година ще започне производството на новия кросоувър Bigster, с който в гамата ще навлязат и хибриди модели. Хибридна версия ще има и Jogger.
View this post on Instagram