Ветеранът в WRC Дани Сордо разкри, че води преговори с два отбора за следващия сезон, единия от които е сегашният му тим Хюндай. Испанецът се състезава за екипа от 2014 г. и записа две класирания на подиума. На почетната стълбичка Сордо се качи и в Аржентина този сезон, но след това се смъкна до 4-ото място заради наказание. Договорът на Дани с Хюндай изтича след края на този сезон и затова той трябва да реши дали да продължи с него или да премине на друго място.
„В момента съм в разговори с Хюндай и с още един отбор, така че нещата за следващия сезон изглеждат добре, заяви Сордо. – Все още е прекалено рано за да изкажа официално становище. Най-важното нещо към настоящия момент е да проведем предстоящите ралита по най-добрия възможен начин, а след това ще преговаряме. Но сигурното е, че ще остана във WRC. През следващия сезон предстои Тойота да се върне, така че ще имаме още възможности.”
Сордо бе запитан и как ще оцени новата кола на Хюндай, която бе представена в началото на сезона и ще бъде използвана само тази година, защото през следващия сезон колите ще бъдат изцяло различни: „Всичко е малко по-добро при новата кола. Но най-голямата разлика е в новият двигател, който е значително по-добър. Шасито е напълно различно, колата е по-дълга. В бързите участъци тя е по-стабилна, но пък е малко по-тромава в тесните и технични места.”
Юхо Ханинен пък по всяка вероятност ще е един от титулярните пилоти на Тойота в WRC догодина. Това заяви шефът на тима Томи Макинен. Японската компания ще се завърне в спорта догодина с 3 коли, базирани на модела Ярис, като това ще бъде първо нейно участие от 1999 г. насам. Хакинен участва активно в тестовата програма на тима и най-вероятно ще получи шанс да се състезава догодина.