Начало Автомобилни новини DS демонстрира програмата за клиенти ONLY YOU

DS демонстрира програмата за клиенти ONLY YOU

50
0

За второто си участие на автомобилен салон Париж DS Автомобили предлага уникално пътешествие в света на марката: пътешествие в наследството, опита, съвременните технологии и бъдещето, залегнали в концепцията на дизайна на автомобилите DS.

С поглед към утрешния ден марката ще покаже като световна премиера програмата за клиенти ONLY YOU чрез 360° шоу, DS 5 Commande Spéciale – едно от предложенията на DS за индивидуална поръчка на автомобил, DSV-02 – едноместен 100% електрически болид, предназначен за третия сезон от Формула Е.

„По време на автомобилното изложение в Париж искаме да представим на посетителите уникално и индивидуално изживяване – програмата за услуги ONLY YOU като световна премиера на DS, която ще се развие в световен мащаб. Ще представим също DS 5 Commandes Spéciales, първата реализация на DS Commandes Spéciales, резултат от творческото сътрудничество между Тиери Метроз, директор на „Дизайн” в DS, екип от специалисти майстори на DS и г-жа Л., клиентка на DS. Други приятни емоции очакват публиката”, коментира Ив Бонефон, генерален директор на DS Automobiles.

С програмата ONLY YOU DS Automobiles полага основите на едно различно преживяване, включващо уважение, отзивчивост, персонализиране, лесна употреба, дългосрочни отношения и без проблеми с клиентите.

Програмата ONLY YOU е основана на три основни и отличителни принципа:

– DS е винаги заедно с клиента си. Клиентът може да избере да отиде при DS или да поиска DS да дойде при него. Неговият съветник DS е винаги на разположение, за да отговори на въпросите му.

– DS гарантира мобилността на клиента.

– За DS всеки клиент е уникален и трябва да се чувства привилегирован. Лоялността му се възнаграждава и му дава право на привилегии.

Системата ще предлага множество опции. Някои от тях вече се въвеждат във Франция, през 2017 г. ще се предлагат в Европа и Китай, а от 2018 г. – в целия свят. ONLY YOU се състои от:

DS НА ВАШИТЕ УСЛУГИ

За лесна и удобна връзка между марката и нейните настоящи или бъдещи клиенти DS Automobiles е разработил портал с един-единствен вход и много канали, за да отговаря на въпроси, да обработва молби и да комуникира с хората. Това става по телефона или чрез уеб портал. На телефон 0969 32 1955 клиентът има връзка със съветник по всяко време от понеделник до събота от 8.00 до 22.00 часа. На адрес http://dsautomobiles-fr-fr.custhelp.com/app/home, клиентът може да се свърже онлайн (Chat) или да потърси бърз отговор чрез търсачката, която обработва най-често задаваните въпроси.

DS VALET – DS ПЕРСОНАЛЕН СЛУЖИТЕЛ

Служител, който се занимава с автомобила ви, вече не е услуга предлагана само от луксозни хотели и на големи приеми. DS използва DS Valet за да спести време на клиентите си и да улесни тяхната мобилност.

За да вземе и после да върне автомобила DS на клиента, когато той трябва да мине на периодична поддръжка (DS Service Valet), или за да паркира в града (DS Parking Valet), марката предлага услугите на личен служител с няколко кликвания на мобилното приложение MyDS. Услугата DS Valet в момента се инсталира в Париж и скоро ще бъде на разположение в големите градове, където присъства DS Automobiles.

От 1 до 16 октомври клиентите на DS, които отиват на автомобилен салон Париж, ще могат да се възползват предпремиерно от услугата DS Parking Valet. За това те ще трябва да изтеглят мобилното приложение MyDS и да се регистрират, за да може личният им служител да поеме автомобила им DS при пристигането им в изложбения център.

DS ASSISTANCE

Има ситуации, в които е добре да не се чувствате сами! Дали при инцидент, спукана гума, проблем с горивото, загубени ключове, ключове останали в автомобила или при други инциденти, с DS ASSISTANCE марката осигурява на клиентите си 24/7 безплатна пътна помощ във Франция и в 43 европейски страни.

При всяко повикване опитен служител отговаря на езика на клиента, независимо от страната, в която е настъпил инцидентът. Неговата мисия е да установи връзката между пътна помощ и клиента.

За да бъде информиран в реално време за времето на пристигане на пътна помощ, клиентът може да следи приближаването и от мобилния си телефон чрез услугата геолокализация и по този начин да знае във всеки момент колко време му остава да чака до пристигането й.

Повредата се отстранява на място или автомобилът се тегли безплатно до най-близкия оторизиран сервиз на DS (или до този по избор на клиента в радиус от 30 км). Ако инцидентът се случи на повече от 100 километра от дома на клиента, той може да поиска репатриране на своя автомобил DS до обичайния си оторизиран сервиз. Във всички случаи се предлага мобилно решение, така че клиентът да може да продължи пътуването си.

DS RENT

Тази услуга се предлага на всички онези, които желаят да наемат автомобил DS и да изживеят приятни моменти. С услугата автомобил под наем за кратко време в рамките на мрежата си, марката предоставя възможност на всеки да наеме за няколко часа или дни автомобил DS и така да може да открие и оцени моделите от колекцията DS. Клиентите могат да наемат автомобила, за да отидат на изключително или неочаквано събитие, да прекарат един уикенд…

DS RENT е гаранция за клиента на DS, че той ще се възползва от мобилно решение от страна на DS по време на операции по поддръжка или ремонт на автомобила му в оторизиран сервиз.

За DS Автомобили всеки, който използва автомобил DS, независимо дали е собственик или ползвател, е пълноценен клиент и трябва да бъде посрещнат навсякъде, където има офис на марката. Така например, той може да използва услугата DS Valet за паркиране на автомобили, която ще му спести търсенето на място за паркиране.

Услугата DS RENT вече е активна в DS Store на адрес Париж, площад Републик.

CLUB DS PRIVILEGE

Събития и частни концерти, откриване на изложби, уроци по готвене с шеф готвач или срещи с майстори на френското изкуство… Това са изключителни преживявания, които опцията DS CLUB PRIVILEGE предлага на собствениците на DS. Сега на разположение във Франция на адрес www.ds-privilege.fr и в Италия на адрес www.dsprivilege.it, опцията ще е активна в страни, в които брандът присъства и ще се обогати за в бъдеще със специална програма за лоялните си клиенти.

MyDS

Тази опция е създадена, за да се даде възможност да се свържете с DS и неговата среда всеки ден.

– ПРЕДИ шофиране опцията помага на клиента да намери своя автомобил DS като регистрира местоположението му;

– ПО ВРЕМЕ на шофиране осигурява прозрачност, като проследява изминатия път и разхода на автомобила;

– СЛЕД шофиране играе роля на гид, за да може клиентът да завърши маршрута си пеша от мястото на паркиране на автомобила DS до крайната дестинация.

MyDS има и други полезни функции и услуги за да се спести време, като например:

– показва географското местоположение на търговските центрове на DS в близост;

– предлага директен достъп до опцията DS На ваше разположение DS À VOTRE SERVICE за всички въпроси на клиента;

– предлага директен достъп до DS пътна помощ DS ASSISTANCE при нужда;

– предлага възможност да се консултира бордната документация на автомобила DS.

MyDS е и възможност:

– за преглед на всичките договори на клиента;

– за консултация относно поддръжката на DS. По този начин клиентът е информиран за подробностите относно необходимата работа по автомобила. Той получава крайните срокове за приключването й;

– за записване онлайн на среща в сервиза за поддръжка на автомобила DS;

– за намиране и категоризиране на изминат пробег (частно или бизнес пътуване).

MyDS обобщава информацията за поддръжка на автомобила, за изминат пробег и предлагани услуги. Мисията на тази опция е да бъде като входна врата към света на марката и нейните функции ще се разширяват успоредно с въвеждането на нови услуги, като например DS VALET, DS RENT, CLUB DS PRIVILEGE или Mirror Lync за четене на съобщения получени на смартфон или диктуване на съобщения за изпращане.