Начало Други Euro Repar Car Service в шест нови държави, включително и у нас

Euro Repar Car Service в шест нови държави, включително и у нас

185
0

Сервизната мрежа Euro Repar Car Service за поддръжка и сервиз всички марки автомобили, подкрепяна от PSA Group,  през 2018 г. беше лансирана в 6 нови държави: Русия, България, Мароко, Гърция, Саудитска Арабия и Швеция. Така в края на 2018 г. има над 4000 сервизни центрова в 22 страни.

Euro Repar Car Service се стреми да стане основната мрежа за сервиз, поддръжка и ремонт на всички марки за моторизираната общественост. През 2018 г. тя преследваше и своята географска експанзия в държавите, в които вече присъстваше, достигайки 730 сервизни центрове в Испания, 400 в Германия и в Китай, повече от 150 в Обединеното кралство, 100 в Бразилия и 20 в Аржентина. Като цяло 1000 нови сервизни центрове се присъединиха към мрежата през 2018 г. Целта е да се достигнат 10 000 сервизни центрове до 2023 г.

Във Франция мрежата е най-голямата за автомобилни механични ремонти с повече от 1400 сервизни центрове. На 14 ноември 2018 г. тя спечели наградата за Независима мрежа на годината от професионалното списание Décision Atelier– връчена за първи път на мрежа, подкрепяна от производител.

Euro Repar Car Service предлага всички предимства на местния сервизен център – приятелско обслужване и отлична стойност, поддържани от увереността, че работата ще бъде свършена добре, на справедлива цена. Всичко това с допълнителното доверие, което може да предложи само една международна компания.  Мрежата покрива широк спектър от услуги:  проверка на маслото, обслужване, гуми, спирачна система, климатична система, акумулатори, видимост, изпускателна система, ангренажни ремъци, окачване, годишни технически прегледи, механични ремонти и пакетни сделки.

Euro Repar Car Service е важен актив в стратегията на PSA Group, свързана със следпродажбеното обслужване на всички марки, която включва покриване в световен мащаб на всички нужди на клиентите след покупката, независимо какъв е техният бюджет, марка или възраст на автомобила. Тази стратегия играе важна роля в глобалния стратегически план на PSA Group – Push to Pass, който цели да разшири клиентската база на Групата.