Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Форс Индия и Торо Росо разочаровани от променливото време

Форс Индия и Торо Росо разочаровани от променливото време

60
0

Нико Хюлкенберг се класира втори в следобедната свободна тренировка за Гран при на Австралия, но това не предизвика еуфория във Форс Индия. Заместник-шефът на тима Боб Фърнли отбеляза, че германецът и съотборникът му Серхио Перес всъщност не можаха да свършат нищо съществено заради дъжда, прекъсващ постоянно сесиите.

„Казват, че Мелбърн е град, в който може да изживееш и четирите сезона в рамките на един ден. С оглед на днешните тренировки, явно има някаква истина в това твърдение! Чеко и Нико не успяха да направят каквото и да е с гумите софт. Следобед изпробвахме интермедиите и изглеждахме добре на мокро. Подобни дни са разочароващи за всички, най-вече за феновете, които не видяха кой знае какво на трасето”, допълни Фърнли.

Хюлкенберг направи общо 16 обиколки за двете тренировки, като той отбеляза, че имаше и силен вятър. „Сутринта направихме много кратко излизане със софт, но пистата бе мокра, така че не разбрахме нищо. Беше един от онези дни, в които просто се опитваш да извлечеш максимума”, каза още Нико.

Перес също не бе доволен от променливото време, повлияло на програмата да подготовка. Мексиканецът обясни, че все още не е ясно какво ще е времето утре. „Ако пак вали, свършената по настройките с интермедии работа днес ще е особено полезна”, добави Серхио.

Същите чувства изразиха и от Торо Росо. В тима от Фаенца очакваха да разберат поне в някаква степен къде се намират като темпо спрямо съперниците си.

„За съжаление променливото време ни попречи да си отговорим на въпросите. Карлос [Сайнц] имаше някои проблеми в първата сесия, за които трябва да му се извиним. Положителното е, че поправихме всичко за втората тренировка и направихме три прилични серии с интермедии. С Макс [Верстапен] успяхме да завъртим няколко обиколки със сухи гуми в промеждутъците между валежите. Събрахме доста полезни аеродинамични данни и ще ги проучим подробно. Следобед нямаше нужда Макс да излиза, тъй като вече беше направил достатъчно обиколки с интермедии”, коментира главният рейс инженер Фил Чарлс.