Целта на Форс Индия е да изпревари отбора на Макларън в шампионата при конструкторите, заяви заместник-директорът на екипа Боб Фърнли.
Форс Индия започна сезона добре, като в Гран при на Бахрейн Пол ди Реста записа най-доброто класиране за отбора до момента (4 място). Но след като Пирели промениха гумите след надпреварата на Силвърстоун, екипът имаше трудности с работата с новите смеси. Форс Индия заемаха 5-то място в класирането при конструкторите, но Макларън ги изпревари след Гран при на Белгия. В последните две състезания обаче представянето на екипа бе по-силно и с добра стратегия Пол ди Реста и Адриан Сутил завършиха в зоната на точките. Така Форс Индия увеличи преднината си пред Заубер (за момента е 32 точки) и се намира на 6-то място при конструкторите на изоставане от 18 точки от Макларън.
– От Япония започнахме да показваме малко по-високо темпо и продължихме да го правим в следващите надпревари. Състезанията в Индия и Абу Даби бяха много добри за нас и най-вече не бяха толкова силни за Заубер. Така че се надявам, че напредваме в тази битка. Сега насочваме вниманието си към Макларън – коментира Фърнли.
Пол ди Реста обясни, че в последните състезания има напредък в представянето на автомобила и че отборът може да се бори за влизане в топ 10 и в следващите две надпревари в САЩ и Бразилия:
– Ако изпълним това, което направихме в Абу Даби и на предишното състезание, което е (провеждане на) идеална надпревара, можем да вземем точки. Ако не го направим, а другите имат перфектни състезания, тогава ще сме извън първите 10. Поздравления за всички за доброто представяне от Сузука насам. Имам увереност в колата, можем да изпълняваме по-дълги стинтове (в състезанието). Относно стратегията, инженерите, механиците, всички свършиха работата си по най-добрия начин. Това можем да направим (от тук нататък) и това бе работа, която вършихме по-рано през годината.
Повече за битките на отборите в средата на колоната можете да прочетете в интервю с шеф-инженера на пистата във Форс Индия Отмар Шафнауер в последния брой на ClubS1 (165).