Поредната нова конфигурация на ауспусите и корпуса зад тях ще тества тимът на Ферари в първите тренировки за Гран при на Канада. Според информацията от тима пробите ще са сравнителни, като единият болид ще е с новата система, а вторият с досегашен вариант.
По време на техническия преглед единият болид на Ферари бе сниман с ауспуси, много близки като конфигурация до решенията на Макларън и Заубер, които бяха заимствани вече от други тимове като Форс Индия например. По време на първия ден тестове в Муджело Ферари също изпита подобно решение, което сега е развито и изследвано и в двата тунела, в които работи Скудерията – Маранело и Кьолн.
В същото време Пастор Малдонадо ще изпробва за първи път напълно ново, революционно задно крило за тима на Уилямс, което е с по-добра аеродинамична ефективност и DRS.
В тима на Макларън пък се готвят да изпитат система на двоен DRS – подобна на тази, която има при Мерцедес. Върху страни на панелите, държащи задното крило, има нови канали, които според експерти служат за отвеждане на въздух напред, както е при болида на тима от Бракли.
Използването на двоен DRS именно в Канада ще е огромно предимство, защото в продължение на 61% от обиколката системата може да бъде активирана в хода на квалификацията.
Заедно с мощността на двигателя Мерцедес това се смята за предварителен знак за възможно предимство на заводския тим на компанията с Михаел Шумахер и Нико Розберг.