Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ферари влезе в ролята на фаворит

Ферари влезе в ролята на фаворит

ClubS1, брой 255

2789
0

Доста неохотно от гледна точка желанието на шефовете на Скудерията да изпитват напрежение още от старта на сезона, Ферари без никакво съмнение влезе в ролята на фаворит. Успехите на Шарл Льоклер го изведоха в отлична позиция, а коментарите около новия болид не стихват, защото автомобилът е бърз, разумно балансиран, добре работещ с гумите и… здрав. В този брой поглеждаме към новото творение на Маранело с материала на италианския ни колега Паоло д’Алесио и отличните му графики. Разказваме и за един от хората, които все още остават още малко в сянка, а имат огромен принос за толкова коментираните форми на колата – шефът на аеродинамиката Давид Санчес.

На противоположния полюс се оказаха шампионът Макс Верстапен и тимът на Ред Бул

RB18 може и да е бърза кола, но страда от прекомерно много проблеми, които подробно разглеждаме в друг материал плюс вероятната причина за тях. Много експерти твърдяха, че след спечелването на короната нидерландецът ще стане поне една идея по-малко твърд и безкомпромисен в двубоите и изобщо в работата си на пистата. Нищо подобно обаче не се видя в първите състезания за сезона. Затова се връщаме към самия път на Макс до върха с крайно суровия начин, по който е формиран от баща си. В разказите и на двамата можем да открием наистина впечатляващи свидетелства за болката, с която се стига до успеха.

Добрите впечатления, които Мик Шумахер остави в първите състезания за новия сезон, ни дават повод да погледнем към него и неговата подготовка в далеч по-добре изглеждащия тази година тим на Хаас.

Бизнес играта с влизането на Фолксваген в F1 е друга актуална тема в този брой, но в малко по-далечен план

Защото динамиката в Гран при е толкова голяма днес, че състезание за състезание колите стават все по-бързи, а този сезон с толкова много промени в правилата останаха за развитие куп елементи. Болидите се оказаха изведнъж доста по-тежки от допустимото, а олекотяването им струва пари, които са ограничени и това е друг специален материал в броя.

Сезонът наистина е рекордно дълъг и съотношението на силите може да се промени, но вече едва ли така драматично както бе преди

Защото просто разходите на всички са лимитирани. Не случайно Мерцедес не промени нищо по колите в Мелбърн – нищо, че бе ясно, че ще бъдат зад лидерите. Но запази козове за състезанията в Европа, които се очертават по-интересни и желани от години.

Както обикновено, броят ви чака в дигитален формат на сайта e-spisanie.com!

Списание ClubS1 е част от програмата за лоялност на Shell – ClubSmart. Вече можете да получите достъп до електронния вариант на списание ClubS1 и с ваучер, като замените част от своите ClubSmart точки.

Приятно четене!
Иван Тенчев