Наскоро компанията Ferrari пусна на пазара един доста необикновен за традициите й модел – купето с две врати и задвижване 4х4 FF. Но италианците търсят и други пътища за увеличаване на продажбите, чието ново развитие е представената уникална програма за обслужване на клиенти.
Според хората от Маранело, нито един производител досега не е предлагал подобна услуга. Същността на програмата се състои в следното – италианците предлагат на клиенти, закупили моделите Ferrari California, 458 Italia или FF, безплатно техническо обслужване в продължение на седем години. Собственикът на съответния спортен автомобил трябва само да се отбива на всеки 20 хил. км (или веднъж годишно) в сервиза на официалния дилър на марката.
Тази услуга вече е достъпна на клиентите в Северна Америка, а в близките няколко месеца ще се предлага и на останалите пазари.
По този начин компанията възнамерява да увеличи реализацията на автомобилите си в цял свят, като вече стана известно, че през шестте месеца на 2011 г. Ferrari са постигнали рекордни продажби за такъв период в цялата си история. През първото полугодие марката от Маранело е реализирала общо 3577 автомобила, което е с 11,8% повече от аналогичния период на 2010 г.
Най-голям пазар са САЩ, където са продадени 939 екземпляра, следвани от Китай (378 бр.) и Германия с 337 спортни коли.