Задното крило на Ферари, което е модифицирано за уикенда в Испания, се разследва след свободните тренировки на пистата Каталуния, стана ясно малко след финала на тестовете.
Техническият делегат на федерацията Чарли Уайтинг отрече категорично вниманието му да е било насочено към компонента от други отбори, като обясни, че е наясно с развитието в колата и понастоящем го обсъжда с хората в Скудерията.
– [Използването на крилото утре] зависи от решението, което ще вземем тази вечер. Интерпретацията на правилата е много умела и ние трябва да видим дали е в духа на правилата. Утре ще е напълно ясно – допълни той.
Според първоначалната информацията комисарите разглеждат малките извивки в края на крилото, наречени gurney flap. Лайстните са видимо по-високи от нормалното и са с удължен профил, допълнително свит в средата.
– Те по принцип са вертикални. Трябва обаче да са разположени по цялата дължина на елементите, което осигурява това профилът да остане един и същ. Ако има отделни компоненти, те не могат да бъдат на повече от 250 мм един от друг. Интерпретацията е алтернативна и точно това обсъждаме с Ферари – допълни Уайтинг.