На предстоящото „Автомобилно шоу Coupe-Cabriolet” ще се състои родната премиера на новия Focus CC. След като в началото на годината бе представен на автосалона в Женева, сега купе-кабриолетът на Ford ще дебютира и пред родните почитатели на луксозни автомобили. Моделът, който ще бъде изложен, е версия Titanium – червен цвят, 2.0 литров Duratec HE двигател с мощност от 145 к.с.
Focus CC е продължение на динамиката на Focus и специалния дизайн на Coupé-Cabriolet, разработен съвместно с Pininfarina. Моделът съчетава в себе си класическа елегантност, „италиански” профил и емблематичния за марката кинетичен дизайн.
Отличително за външния вид на автомобила е неговата предница – триизмерният преден капак преминава в характерната за Ford двойна трапецовидна радиаторна решетка, допълнително подчертана с хромиран кант. Стилът в интериора е с дръзки дизайнерски акценти, висококачествени покрития и неизносващи се материи. Към тях се прибавят още централната конзола „Premium” и инструментите на таблото, за които вече са характерни осветяването в червено и формата на бинокъл.
Focus CC предлага най-големия в сегмента багажен капацитет от 534 л при вдигнат и 248 л при свален покрив. Моделът е с две нива на оборудване – Trend и Titanium. Богатото Trend оборудване може да бъде поръчано със специалния пакет „Sport”, включващ спортно окачване и 17-цолови алуминиеви джанти, като подчертаните в черно гнезда на фаровете допълнително засилват спортното му излъчване. На върха на оборудването е „Titanium” с изцяло кожена тапицерия в три различни дизайна и частична кожена облицовка на седалките.
Focus CC разполага с редица нови технологии, сред които бутон „Ford Power”, безключов достъп, система за активиране на аварийните светлини в критични ситуации, система за следене на налягането в гумите, свързващ модул за включване на външни аудиоустройства, Bluetooth, USB и гласов контрол, навигационна система с опция за слот за „SD” карта, DVD със 7-инчов цветен touchscreen дисплей, както и Digital Audio Broadcast (DAB) тунер на Sony радиосистемата.
Ултра здравата каросерия, прецизното окачване и настройката на волана са основната база за безопасността на новия Focus CC. Те са допълнени и с ESP, както и с новата система на Ford за защита срещу преобръщане (RPD).
Динамиката е друга запазена марка на новия Focus CC. Моделът се предлага с няколко вида двигатели – 1,6-литров бензинов Duratec с мощност от 100 к.с., познатият 2,0-литров Duratec HE със 145 к.с. и възможност да бъде комбиниран със спортна 5-степенна ръчна трансмисия или комфортна FN автоматична скоростна кутия,както и и 2,0-литровият Duratorq TDCi двигател с мощност от 136 к.с. и максимален въртящ момент от 320 Нм.
Focus CC се произвежда в завода на Пининфарина в Байро.