Начало Избрани ФОМ отговори на Васьор: Не е имало никакъв умисъл за подвеждащ наратив...

ФОМ отговори на Васьор: Не е имало никакъв умисъл за подвеждащ наратив по отношение тийм радиото на Ферари

Люис Хамилтън, Фредерик Васьор
Люис Хамилтън и Фредерик Васьор; снимка: Ферари

От ФОМ заявиха, че не са излъчили съобщението, с което Люис Хамилтън предлага на Ферари да се размени със съотборника си Шарл Льоклер, заради други събития на трасето. Говорител на F1 каза, че не имало умисъл и намерение аудиторията да бъде подведена. Това се случи, след като шефът на Скудерията Фредерик Васьор каза, че ще води разговор с ФОМ по въпроса.

Васьор заяви, че ще говори с управляващите търговските права на F1 заради това, че част от радио комуникацията между питуола на Ферари и пилотите на тима не бе излъчена в ефир. Това касаеше размяната им на пистата, тъй като Льоклер бе с по-добра скорост. От това, което ФОМ пусна в ефир, остана впечатлението, че отборът налага екипна заповед, а Хамилтън не иска да я изпълни. Затова и първите въпроси към Васьор след надпреварата бяха за уточнение на ситуацията. Шефът на Ферари нарече пускането на отделни радио съобщения „подигравка“.

„Не е имало абсолютно никакъв умисъл за представяне на подвеждащ наратив по отношение тийм радиото на Ферари. Поради наличието на други, развиващи се по време на състезанието ситуации, съобщението от Люис (за размяна с Льоклер) не бе пуснато, но това не бе преднамерено“, е заявил говорител на F1

Радио комуникацията обаче е по-малкият проблем на Ферари. И двете коли на тима бяха дисквалифицирани след Гран при на Китай, при това поради различни причини. В италианската преса това бе наречено „аматьорска грешка, присъща на екип от малките формули“. Васьор обаче се опитва поне малко да разсее напрежението около Скудерията. Преди сезона той говореше за борба за титлите. Представянето в първите два кръга от шампионата не показва тимът да е готов за това.

Самият Васьор призна, че в Гран при на Китай Ферари имаше повече проблеми от очакваното.

„Ще трябва да разгледаме данните, за да разберем защо имахме повече грижи, отколкото очаквахме. Управлението на гумите бе сложно за всички. Те ту влизаха в работния прозорец, ту излизаха оттам. Трябва да вършим по-добра работа, за да извлечем потенциала на болида“, каза Васьор.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FORMULA 1® (@f1)