Горещата вълна, която връхлетя Европа това лято, дойде като капак за и без това напрегнатите тимове във Формула 1. Хората в падока са под огромно напрежение, защото е апогеят на сезона.
За около месец Михаел Шумахер намали преднината на Фернандо Алонсо в шампионата от 25 на 17 точки. Скудерията спечели две последователни победи и ако в САЩ това бе очаквано, то успехът във Франция накара Флавио Бриаторе да подкани Мишлен да ускорят бързо създаването на нови гуми преди паузата за тестове през август.
Решението на ФИА да забрани допълнителните пружини с тежести (за тях ви разказахме в миналия брой) около предните амортисьори щяло да струва по около 0,3 сек в обиколка. Точно толкова се очаква да е ефектът от промените в Рено за Хокенхайм и следващите състезания. Това на практика значи, че за Алонсо и тима му ситуацията се усложнява. Специален поглед към живота във Ферари и новия им подем този път получихме от фамозния Жан Тод, който разкри и част от съкровените си тайни.
В същото време на пазара за пилоти също вреше и кипеше, но нещата май са ясни – Михаел остава във Ферари, Кими отива в Рено.
Подробният анализ е на Дитер Ренкен.
Само Хуан Пабло Монтоя вече сякаш е спокоен. Той взе своето решение да напусне Макларън и Формула 1 и спокойно се готви за новата си кариера в Щатите. Разбира се, това е друга основна тема в този брой, заедно с кризата в Хонда, победата на Ауди в Льо Ман и какво ли не. Просто го прочетете.
Иван Тенчев